1000.İZLEYİCİ ÇEKİLİŞ SONUCU

11 Ekim'de kapanan 1000.izleyici çekilişimin kontrollerini ancak tamamlayabildim.
Katılan herkese çok teşekkür ederim.
Ek haklarla birlikte toplam sayı 884 iken Random Org'un bize verdiği sayı ve şanslı isim bakalım ne oldu?




Merve'yi tebrik ediyor kendisine hemen mail atıyorum.Adres bilgilerini bana göndermesi halinde paketi Bayram sonu kendisine ulaşacak.

Kazanamayan arkadaşlar üzülmesinler.Çekilişler devam edecek.

Sevgiler


Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.