GRATİS İNDİRİM ALIŞVERİŞİ

Gratis indiriminin ilk günü mağazaya uğrama şansı buldum.İlk kez kozmetik içermeyen bir alışveriş yaparken bugün alışverişime Bahama Mama Bronzer'ı ekledim.

Aldıklarıma gelince ;


Bu indirimde sürekli kullanabileceğim,çabuk bitirebileceğim ürünler aldığım için daha çok mutlu oldum.


 Benri Islak Mendiller : Daha önce kullanmış olduğum mendilleri yedekledim. 1.35 TL

Eklips Banyo Lifi : Eskiyen duş lifimi Eklips Banyo lifiyle değiştirdim. 1.25 TL

Benri Coconut/Vanilla Duş Jeli : Kocaman boyuna rağmen fiyatı çok uygun olan duş jelini Vanilya içeren kokusunu çok beğendiğim için denemek istedim. 3.60TL

Bee Beauty Vanilla Cheesecake Duş jeli : Geçen indirimde alıp kokusundan  çok memnun kaldığım duş jelinden tekrar aldım. 6.30 TL Yazısı için buradan..

Benri Asetonsuz Oje Temizleyici : Benri'nin daha önce koyu renklere özel oje temizleyicisini kullanıp memnun kalmıştım.Bu sefer başka bir çeşidini deneyeceğim.1.50 TL

Sally Hansen Katikül Temizleyici : Uzun süredir merak ettiğim Katikül temizleyici jele Gratis indirimi sayesinde sahip oldum. 15.25

Fresh'n Soft Makyaj Temizleyici : Uzun süredir Nivea makyaj temizleyici mendilleri kullanıyordum.Fresh'n Soft yine merak edilip alınan bir ürün oldu.3.50 TL

Rebul Kolonya ( Mandalina ) : Belli bir tutardaki alışverişe 5.00 TL olan kolonyalardan Mandalina olanı seçtim.


Sizin bu ürünler arasında kullanıp memnun olduklarınız var mı ?
Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.