Bitenler Kulübü #37

bitenler-cope-gidenler-bitenler-kulubu


Bitirmiş olduğum kozmetik ürünlerini, bir kulüpte toplayarak veda ettiğim Bitenler Kulübü 'nün 36. seferki konukları ;


bitenler+kulubu


1) Caudalie The Des Vignes Eau Fraiche : Hafif kokusuna rağmen o kadar güzel ve özgün bir kokusu vardı ki.... Keyifle kullandım. Özellikle yaz zamanı harika anlaştık ki zaten Caudalie ürünlerini keşfettikçe sevgim artıyor.


2) Giovanni Hacim Şampuanı : Sevdim diyebilirim ama aşık olmadım. Gratis 'lerde satılmakta ve sülfatsız şampuan seçeneklerine bir alternatif. Saçları hafif sertleştiriyor. Ya serum, ya saç kremi ya da durulanmayan saç bakım ürünleriyle destekleyerek kullandım. Hacim konusunda olağanüstü diyemem, bana göre her ayarda orta. Tekrar alabilirim, farklı bir çeşidini de deneyebilirim. Kesin bir fikir oluşturmadı kısaca. Daha fazla detayını şurada yazmıştım, okumak isterseniz tıklayabilirsiniz.


3) Revigen Şampuan : Ben şampuanından ziyade saç kremini kullandım, çünkü onu daha başarılı buldum. Şampuanı aile bireylerime devrettim ve artık bitti. Saç dökülmesinde herhangi bir tesir gözlenmedi, SLS içerdiği için bu konuda çok yardımı dokunmacağına, şuradaki yazımda da değinmiştim zaten. Genel olarak fena olmayan bir şampuan.


4) Soaphia Doğal El Yapımı Çilekli Duş Jeli : Limango 'nun bir kampayasından, büyük bir merakla satın almıştım. İçeriği gayet iyi, eğer duş jelleri konusunda hassas iseniz deneyimlemelisiniz. Benim tek eksi bulduğum nokta, fazla sabunsu bir his ile vücudu kurutması oldu. Duş sonrası vücut bakımı için kremler, losyonlar, sütler kullanma üşengeçliği içinde olmadığım zamanlar pek âlâ kullandım. Tekrar alabilirim. Diğer çeşitleri de denenesi.


5) Goldwell Hacimlendirici Saç Şampuanı : Goldwell markası, benim blog yazmaya başladığım ilk zamanlarda keşfettiğim markalardan biri. Elimde epeyce stoğu var. Eskiden SLS konusunu fazla önemsemediğim için, daha rahat kullanıyordum ama artık eskisi gibi değilim. Bu şampuanın da hakkından aile bireylerim geldi. Ben değil.


6) Max Factor False Lash Effect : Ah bu maskarayı seviyorum! Öyle ki, favori ilk 5 maskara listemde yer alıyor. Her bitişinde koşarcasına almıyorum (farklı maskaraları deneme merakım yüzünden) ama arada da tekrar özlediğimi fark edip birlikteliğimize kaldığımız yerden devam ediyoruz. Gerek internet sitelerinde, gerekse mağazalarda zaman zaman indirime de giriyor. İsmi gibi takma kirpik etkisi yaratıyor. En azından bende işe yarıyor.



Biten kozmetik ürünlerim şimdilik bu kadar, darısı bitmek bilmeyen kozmiklere.


Paylaş
, , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.