Sonbahar Ojeleri #1 Flormar Plus Quartz 079

Yepyeni bir haftadan hepinize merhaba!

Hazır sonbaharla birlikte hangi ojeyi sürsem sorunsalı başlamışken, bende sonbahara yakıştırdığım oje renklerine yer vermek istedim. İlk konuğumuz Flormar' dan sütlü kahverengi diye tanımlayabileceğim bir oje. Rengini çok sevdim ama kahverengi oje arayışım hala devam etmekte! Bundan bir iki ton koyu tam anlamda bir kahverengi istiyorum önerilerinize açığım :)
Geçenlerde pastelden kahverengi bir oje aldım ama aynı siyah gibi duruyor bir türlü istediğim rengi tutturamıyorum =/ Bu arada sizin sonbahara en çok yakıştırdığınız ojeler hangi renkte ?

Flaşlı- Orjinal rengi bu!

Flaşsız hali


Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

Paylaş
, ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.