En İyi Ten Rengi Lipgloss : Revlon Nude Lustre

ten-rengi-revlon-super-lustrous-lipgloss-nude-lustre-reviews

En İyi Ten Rengi Lipgloss
Revlon Super Lustrous Lipgloss Nude Lustre 040




Revlon markasının #40 numaralı Nude Lustre Lipgloss, ten rengi (nude) tonlarına sahip ve sahip olduğum dudak parlatacılar arasında en iyilerden birisi. Doğal tonlu rujları ve dudak parlatıcılarını seviyorsanız, eminim ki benim gibi çok seveceksiniz. Ten rengi rujlar çok popüler olmasına rağmen, doğru tonu bulamadığınız zaman makyajınızda istediğiniz etkiyi vermez. 


Nude Lustre, şeftaliye çalan nude tonu olduğu için, fazla açık bulduğunuz ten rengi rujun üstüne uygulandığında da apayrı bir güzellik katmakta. İçerisinde çok hafif ışıltılar var ancak bu ışıltılar dudakta kendini belli etmiyor. Dudak parlatıcılarında kaçındığımız o rahatsız edici ağır yapışkanlık hissi yok. Fakat varlığını unutacağınız düzeyde de hafif değil. Yine de çoğu dudak parlatıcısından hatrı sayılır oranda başarılı. Her lipglossta görmeye aşina olduğumuz sıradan süngerli aplikatör, Revlon lipglosslarda da bulunuyor.



revlon-super-lustrous-lipgloss-nude-lustre-swatches



Rengini zor vermediği için, tekrar tekrar sürme zahmetinde bırakmıyor. Kalıcılığı bana göre ortalama. Mesela tek başına kullandığımda 2-3 saatten daha az kalıyor. Ama bir rujun üstüne uyguladığımda daha kalıcı hale geliyor. En sevdiğim yanlarından birisi de, SPF15 güneş koruma özelliğinde olması. Dudakları güneşten korumayı unutuyorsanız, bu özelliğini daha da sevebilirsiniz. Nemlendirici özelliği gayet güzel, bununla beraber hafif bir vanilya kokusu var ki ben böyle olmasını daha çok seviyorum.



Eğer sıcak tonlu teniniz var ise, şeftaliye bakan bu ten rengi (nude) renkleri çok yakışacaktır. Hem tek başına, hem açık tonlu rujların üzerine rahatlıkla uygulabilirsiniz. Çok uygun bir fiyata edinmiştim. Eğer edinme imkanınız var ise, Revlon lipglosslarına mutlaka göz atın derim, fiyatlarına nazaran güzeller. Son zamanlarda lipglosslardan ziyade rujlara döndüğüm gerçeğini de baz alarak söylüyorum ki, Revlon lipglossları alınası yapıda.




Paylaş
, , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.