MİM - BLOGGER BULUŞMALARI

Sevgili Bricit ve Aysel beni Blogger Buluşmaları konusuyla mimlemiş.Her iki arkadaşıma teşekkür edip mimi cevaplamaya geçiyorum.



 Blogunuzun adı : Makyaj Kelebeği

Hangi ilde yaşıyorsunuz,semtinizi söyler misiniz? Ankara / Eryaman

Blogger buluşmalarına katıldınız mı? Maalesef katılmadım.

Bulunduğunuz ilde Blogger buluşması düzenlense katılmak ister misiniz? Bir çok arkadaşla yazışırken birbirimizi tanır gibi oluyoruz zaten.Yüz yüze sohbetler etmek harika olurdu.O günkü şartlar uygun olursa katılmak isterim  tabi.

Sizce bir Blogger buluşması nasıl olmalı? Hafta Sonu olmalı,nerede olduğu önemli değil.Birbirini tanımak yeni dostluklar edinmek amacı taşıyan kişilerin bir arada olması yeterli.


Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.