Essence Long Lasting 01 Coral Calling Ruj

Selam kızlar..
Essence' in yeni çıkardığı ve artık daimi koleksiyonda bulabileceğimiz rujları standlarda yerlerini aldı.. Hatta çoktan testerları mağazalardan cebren ve hile ile ele geçirildi ki renkleri görmeden alalım diye!!! Neyse bu tester olayına girmek istemiyorum kendimi tutamıyorum sonra çenem düşüyor!
İnternetten gördüğüm kadarıyla 4 rengi çok ilgimi çekmişti fakat gidip elimde denediğimde, bende olan rujlara benzer renkleri eledim, beğenmediklerimi de eledim kala kala 1 ruj kaldı iyi mi :) Belki koyu kırmızı bordo gibi olan rujuda alabilirim henüz emin değilim..


Bende olan ise isminden de anlaşılacağı gibi mercan renkte ama turunculuğu daha fazla. Aslında bahar ve yaz aylarına daha uygun bir ruj, bu yüzden bu aralar pek sık kullanacağımı sanmıyorum..


Ambalajı çok şık duruyor özellikle her rengin ortasında ki şerit hangi renk olduğunu belirtiyor. Diğer Essence ruj ambalajlarına göre azıcık daha kısa..
Rujun yapısı, nemlendirmesi çok iyi.
Serinin adı her ne kadar "long lasting" olsa da o kadar da kalıcı değil.. Yani çok kalıcı diye alırsanız aldanırsınız. Orta halli bir kalıcılığı var, birşey yiyip içmezseniz çook daha uzun dayanıyor tabi..
Rengini çok iyi veriyor pigmentasyonu oldukça yoğun bir ruj!
Fiyatı 7.75tl


Hiç bir eksisini bulamadığım harika rujlar! Uygun fiyatlı ve güzel ruj arayışında olanlara tavsiye ederim :)


Siz bu rujlardan en çok hangisini beğendiniz?

Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


Paylaş
, , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.