Rossmann Alışverişim : Alterra Kozmetik Ürünleri

rossmann-alisverisi-alterra-kozmetik-urunleri

Rossmann Alışverişim : Alterra Kozmetik Ürünleri



Rossmann alışverişimde bu sefer, en çok merak ettiğim ve doğal içerikleriyle dikkatimi çeken Alterra markasının bakım ürünlerini edindim. Kozmetik Avcıları blogunu takip ediyor musunuz? İçerikleriyle birlikte kozmetik ürünlerini ele alan, keyifle okunası bir blog. Ben de Alterra ürünlerini epey önceden o blogda görüp, keşfetmeliyim listeme eklemiştim.


Aldığımda herhangi bir özel bir indirim yoktu. Ama Alterra ürünleri o kadar ucuz ki, indirimsiz hali ile de pek bir şükela. Aldığım bakım ürünlerini kullanmaya başladım bile. İnceleme yazıları kısa zamanda blog sayfamda yer alıyor olacak. Eğer edinme düşünceniz var ise, aldıklarımın şu andaki güncel fiyatları şu şekilde :



Alterra Yüz Bakım Kremi fiyatı 11.95 Lira

Alterra Renklendirilmiş Gündüz Bakım Kremi fiyatı 12.95 Lira

Alterra Doğal Yoğun Serum fiyatı 10.99 Lira

Alterra Göz Kremi fiyatı: 14.99 Lira

Alterra Tırnak Sertleştirici fiyatı 7.99 Lira



Not: Rossmann mağazalarında daha önce hiç görmediğim City Farm da vardı. Organik gıda ürünlerine düşkünseniz, mutlaka bakının derim. 


Paylaş
, , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.