The Body Shop Alışverişim

the-body-shop-urunleri-alisverisim


the-body-shop-alisverisim

The Body Shop Alışverişim





The Body Shop alışverişimi teşvikleyen, yıllardır keyifle kullandığım Japanese Cherry Blossom duş jellerinin kampanyalı oluşunu, mağazanın önünden geçerken fark etmem oldu. (Kampanyası 1 Janpanese Cherry Blossom alana bir diğeri bedava) Tabii ki mağazaya kısa bir göz geçirmekle sadece duş jeliyle çıkmayacağımı biliyordum. Yapısını beğenmediğim ama ambalajının şirinliğiyle karşı koyamadığım Chocomania (çikolatalı) serisinin kahverengi bir teneke kalp kutunun içinde sunulan Chocomania Heart Tin aldıklarımın arasında oldu. Yıllar önce kullandığım ve ufak bir nostalji hissettiren vanilyalı parfümü olan Vanilla EDT  'i de almadan duramadım.


Yeni serisi olan bal özlü Honeymania ürünlerine bakındım. Bal kokusu yoğun ama bana çok ağır geldiği için pek sevemedim, bu yüzden de edinmek istemedim.



* Aldıklarımın fiyatları şu an için *

Japanese Cherry Blossom Duş Jeli : 25.90 Lira
(1 Alana 1 Bedava Kampanyası Var)

Cohocomania Hear Tin Set : 51.90 Lira

Vanilla Parfüm EDT : 41.90 Lira

the-body-shop-urunleri-alisverisi


Paylaş
, , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.