Gratis Alışverişim

gratis-alisverisi

Gratis Alışverişim



Gratis alışverişimde, ününü çok duyduğum Blistex lipbalmını almak için uğramıştım. Raflarının arasında gezinmek fena keyifli ancak bayram sonrası hiç ama hiçbir şey kalmaması ile minik bir alışveriş oldu. Tony&Guy deniz tuzlu saç spreyini kullanmaya başladım bile. Fena da bulmadım. Tony&Guy ürünlerine karşı ısındım, farklı ürünlerini de deneme niyetindeyim. Alışverişimin yazıları kısa zamanda blog sayfamda yer alacak.



Beni gülümseten ise, boşalan Essence rafını hummalı çalışmayla tekrar dolduran görevli kızın :
"Hep bu bloglar yüzünden, onlar olmasa bu taarruz olmaz" lafı oldu.

^.^

gratis-alisverisim


Paylaş
, , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.