Boyu Küçük Marifeti Büyük Arko Nem Krem

arko-nem-zeytinyagli-bakim-krem-kullananlar

Arko Nem Zeytinyağlı Besleyici Bakım Kremi





1 Lira karşılığında, çantada büyük pratiklik sağlayan ve seyahatte taşıma kolaylığıyla birlikte her yerde satıldığı için rahatlıkla bulunabilen Arko Nem Zeytinyağlı Krem, hafif kokusuyla benim Dalan D'olive kreminden çok daha sevdiğim el bakım kremi oldu. Bir kere çok hoş bir kokusu var. Fiyatı herkesin alabileceği uygunlukta. Elleri yumuşacık yapıyor. Emilimi hızlı değil, ama çok yavaş da değil. Orta ayarda emilmesine karşılık bıraktığı yumuşaklık yönü saatlerce sürüyor. Biraz beyazlatıcı etkisi de var ama ben sevdim bu özelliğini. Eğer Arko markası sizin için epey nostaljide kaldıysa eminim ki bu kremi deneyince hoşunuza gidecek. Çünkü o günden bugüne kendisini geliştiren markalar kervanında yer alıyor.


El ve vücut kremi olarak yumuşacık etkisi ile fiyatı arasındaki ters orantı, piyasadaki pek çok markayla yarışır nitelikte. Tabii ki içeriği iç açıcı değil, kozmetiksel bakımın mihenk taşı Paraffinum Liquidum yoğun olarak bulunmakta. Ama ben açıkçası arada Arko 'yu kullanmayı seviyorum ve meyveli bakım kremlerini de beğendiğimi her defasında söylüyorum. Hatta bana kalırsa, meyveli serisi I Love bakım ürünlerinden çok çok daha iyi.



arko-nem-zeytinyagli-bakim-kremi-kullananlar


Paylaş
, , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.