El Nakış Modelleri ve Yapım Teknikleri

Merhaba nakış başlığı altında hobiseverlere bir sayfa hazırlamaya kalkıştım. Fakat nakış'ın bu kadar kapsamlı olduğunu hiç bilmiyordum, bu alan bildiğiniz derya denizmiş. Çin, kum, el nakışı... Kısacası liste uzadıkça uzuyor. Ayıklamakta zorlandığım için hepsini tek başlık altında toplamaya karar verdim (aslında mecbur kaldım) Böylelikle hem profesyonel hem de yeni başlayanların ortak faydalanacağı bir alan ortaya çıkmış oldu. Hobi başlı başına sanat alt yapılı olan bir branş, dolayısıyla kesinlikle el yatkınlığı veya belli oranda yetenek gerektiren bir alan. Bazılarının ise nakış olduğuna inanmak çok zor özellikle çin nakışı adı altında yapılan modeller tablo görüntüsü taşıyor. Renklerin ahenginden tutunda, gölgelendirmeye kadar kusursuz bir iş çıkarmış işleyen kişiler bence göz atmanızda fayda var. Görüşmek üzere hoşça kalın...
 
Resimleri büyük boy görebilmek için lütfen üzerlerine tıklayınız.
 









 
Paylaş
, , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.