Golden Rose Siyah Göz Kalemi

golden-rose-waterproof-eyeliner-siyah-goz-kalemi

Golden Rose Siyah Göz Kalemi
Golden Rose Waterproof Eye Liner Ultra Black





Golden Rose suya dayanıklı göz kalemi Waterproof Eye Liner Ultra Black, simsiyah rengiyle göz makyajında en sevdiğimiz o kopkoyu gözleri elde etmek için oldukça ideal yapıda. Sürümü ise yumuşacık formda. Hem göz içine hem dışına rahatlıkla kullanılabilir. Göz kalemini sürdükten sonra sabitleniyor ve böylece daha az dağılma yapıyor.



golden-rose-goz-kalemi-kullananlar


Ben göz kalemlerinden genel olarak muzdarip olduğum için, yağlı göz çevremle pek uyum sağlayamadı ve gün içinde göz altlarımda akmalar yaptı ne yazık ki. Ama eğer siz, normal ve kuru göz çevresine sahipseniz, bu göz kaleminden çok daha yüksek tutuş özelliği yaşayacağınız bir gerçek. Örneğin fotoğrafladığım gibi bileğimde denediğim kısımdan çıkarmakta epey zorlandım. Rengini güzel veriyor olması, göz çevremde alerjenik herhangi bir durum yaşatmaması benim açımdan büyük artı yanları.



golden-rose-waterproof-siyah-goz-kalemi



Golden Rose Waterproof Eye Liner Ultra Black göz kalemini, her yerden kolayca bulabileceğiniz gibi 
Golden Rose Store internet sitesinden de temin edebilirsiniz. Göz kaleminin fiyatı 9 Lira.


golden-rose-waterproof-eyeliner-swatches


* Tanıtım Ürünüdür.
Paylaş
, , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.