Rossmann Kozmetik Alışverişim

rossmann-alisverisim-alterra-urunleri

Rossmann Alışverişi



Rossmann Mağazaları her ne kadar uzak mesafede yer aldığı için meşakkatli bir alışveriş yapıyor olsam da, Alterra ürünlerinden gayet memnun kalışımdan ötürü bundan sonra sıkça gideceğime benziyor. Daha önceki Rossmann alışverişimde edinip memnun kaldığım Altterra ürünlerinden, Alba Botanica yüz yıkama jelim hazır bitiyorken yüz yıkama ürünü almak için uğradım.


Blog sayfamda şu zamana kadar yüzlerce cilt bakım ve makyaj ürünü görüyor olabilirsiniz. Ama ben, gündelik hayatımda ne çok yoğun makyaj yapıyorum ne de hergün kozmetik yığını arasında sürekli ürün değiştirerek cilt bakımımı sürdürüyorum. Cilt bakım rutinim diye bir şey yok mesela. Rutin diye 85 ürünü kullananlardan değilim, bilakis seçtiğim 2-3 ürünü yıllarca kullanırım ve bunları da kaideli zorunluluk olarak rutin diye ezberlediğim formda değil.


Yalın içerikler, sade ürünler cilt bakımında çok daha etkili sonuçlar veriyor. Cildiniz için, mümkün mertebe fazla ürün değiştirmeden bakım yapmanızı öneririm. Özellikle de alkol içerikleri yoğun olan ürünlerden ciddi anlamda kaçınmalısınız.


Çünkü bilmelisiniz ki :  
alkol = cilt kırışıkları


Şurada tanıttığım Alba Botanica Cilt Temizleyicimi daha yeni bitirmeye yaklaştım. Çok memnundum fakat tekrar edinmekte zorlanıyorum. Satışını yapan tek bir site var ve o da tavan fiyatlarını iyice tavanlaştırdı. Yabancı sitelerden temin edebilirim bir risk alıp ama şu anda gündelik hayatımda yoğunum, ilgilenemiyorum. İngiltere'den geliş yapacak arkadaşıma verdiğim listede yer alıyor, ancak arkadaşımın geliş süresi birkaç ay daha uzadı.


Bu yüzden bende diğer ürünlerinden memnun kaldığım Alterra markasına yöneldim. Hem içerik yönünden hem de fiyat yönünden pek bir şükela. Doğal içerik sunan Alman üretimi, kulağa güven veriyor doğrusu. Üstelik fiyatları her bütçenin deneyeceği güzellikte.


Rival de Loop markası, bildiğiniz gibi yine Rossmann Mağazası 'nın kendi getirdiği ürünlerden. Her ürünü güzel çıkmıyor ama bu dudak kalemleri gayet güzel. Daha önceden de kullanıp tanıtmıştım. Raflarda gezinirken yine Rival de Loop markasına ait oje düzeltici kalemlerini gördüm, bittabikisi merak ettim, denemek üzere edindim.



Rossmann Mağazasındaki Alışverişimde Güncel Fiyatlar Şu Şekilde :

Alterra Doğal Yıkama Köpüğü fiyatı : 12.99 Lira

Rossmann Rival de Loop Dudak Kalemi fiyatı (tanesi) : 3.49 Lira

Rival de Loop Oje Düzeltici Kalem fiyatı (tanesi) : 6.95 Lira


Dudak kalemlerinden Scarlet, şuradaki yazımda daha ayrıntılıca yer alıyor. Diğer ürünler tabii ki yakın zamanda daha ayrıntısıyla yer alıyor olacak.



Paylaş
, , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.