Saç Bakımında Tercih Ettiğim Ürünler;

herkeze merhabaaa!  Bugün sizlerle rutin saç bakımında hangi ürünleri, nasıl  ve hangi sıklıkta kullanıyorum bol fotoğraflı ve detaylı şekilde paylaşacağım;
Öncelikle saçlarımı seven ve onlara gereken özeni çoksıyla gösteren biriyim.. Şu an ki saç rengim küllü açık kumral.. Sarıdan iyi ki vazgeçmişim dediğim, içinde altın yansımaların olduğu güzel bir saç rengine sahibim şu an.. Dip  boyamı zaman zaman kendim yapıyorum.. Zaman zamanda kuaförde boyatıyorum..
Saç bakımda doğal yağlar, karışımlar vs kullanmayı hiç sevmiyorum.. Hem saçtan arıtması problem oluyor hem de öyle uzun uzadıya saçımda bekletecek vakti bulamıyorum.. Bu sebeple saçıma uygun , saçımı besleyecek ürünleri seçip kullanıyorum.. Neymiş onlar hadi hepberaber bakalım;
Paylaş
, , , , , , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.