Dekoratif Örgü Çiçek Modelleri

Ben öyle uzun uzadıya kazak öremem çabuk sıkılır bırakırım diyenlerdenseniz, ve örgüye karşı da biraz ilginiz varsa sayfamız tam da size göre. Amaç hem örgü yapmak hem de evleri dekoratif çiçeklerle süslemekse eğer resimleri detaylı inceleyin. Hem de sıfır maliyetle evde artakalan ipleri değerlendirmeniz için mükemmel bir fırsat. Elbette modeller fikir vermek amaçlıdır ister şiş yardımı ile isterseniz de tığ ile kolayca yapabileceğiniz pratik modeller burada bir arada. Son bir detay ise ister gerçek saksıya ister vazoya uyarlayın, eğer bunların hiç biri hali hazırda elinizde yoksa minik bir yoğurt kovasını da örgü ile kaplayabilirsiniz. Girişte bahsettiklerim bir nebze beni yansıtıyor aslında, bende bu tarz el işlerine meraklı olsam da şimdiye kadar başladığım hiç bir işi bitirememişimdir. Eğer siz de benim gibi iseniz bu tarz pratik işler tam bize göre. Yapılışları o kadar basit ki açıklama gereği duymadım bile. Balkon, salon, çocuk odası hatta mutfaklarda kolayca kullanabilirsiniz. Yeni konuda görüşmek üzere hoşça kalın...
 
Resimleri büyük boy görebilmek için lütfen üzerlerine tıklayınız.
 









 
Paylaş
, ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.