Bugünün Alışverişi (Rossmann - MAC)

Merhaba kızlar :)
Biraz önce MarkAntalya'daydım. Birazcık alışveriş yaptım. Rossmann acayip kalabalıktı dün gittiğimde bakamamıştım bile ama bugün daha da kalabalıktı. Dün sadece kahverengi göz kalemi almıştım (1.50tl) RDL young serisinden. Bugün ise ufak bir ihtiyaç alışverişi yapıp çıktım. Önce göz makyaj temizleyicim bittiği için Lorea'l kusursuz makyaj temizleme suyunu aldım 10.95 di. Sonra Alterra standına bir bakayım dedim çünkü bir tek o stand boştu :) İnce uzun rujlar dikkatimi çekti pembe olanı aldım ama aklımda 2 rengi daha kaldı. İndirimde olsaydı çoğunu alırdım bu da 11.95 di. Isana markasının ısıya karşı koruyucu spreyini tavsiye edenler olmuştu bende hazır indirimde diye aldım 2.95. Rossmann alışverişim bu şekildeydi. Akşam da bi Watsons a gitmeyi düşünüyorum birşeyler alırsam paylaşırım :)



MAC' te ise çok cana yakın Mua'lar la biraz sohbet ettik. Sonra Star Violet farı alıp çıktım. :)
Siz yılın son günlerinde neler aldınız peki? :)

Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com
Paylaş
, ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.