YILBAŞI ÇEKİLİŞİNİN KAZANANI

Bir çekilişin daha sonuna geldik.Çekilişlerimin son haftasında liste hazırlayıp kontrolleri yapmaktan bloga vakit bile ayıramıyorum.
Yorucu bir kontrol sürecinden sonra sıra bir çekilişin daha kazananını açıklamaya geldi.
Buradan katılan herkese çok çok teşekkür ediyorum.Kazanamayanlar için ise yepyeni iki etkinlik için beklemede kalın diyorum :)

Yılbaşı çekilişine ek haklarla birlikte toplam 716 katılım olurken ;


Random'un gösterdiği sayı ise 394 oldu.


 394 numaralı katılımıyla  Sawako Kuronuma'yı tebrik ederim. Pazartesi gününe kadar kendisinden adres bilgilerini bekliyorum.

Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.