Burt's Bees Tinted Lip Balm / Pink Blossom & Rose

 (Yanlışlıkla hatta -bir tıkla- yorumların çoğunu silmişim, bunun için yorum atan arkadaşlarımdan gerçekten özür diliyorum.)

Merhabalar!

Son 1.5 - 2 aydır severek kullandığım Burt's Bees'in Tinted Lip Balm'larına (hafif renk veren dudak koruyucu) geldi sıra.

Geçen yıldan bu yana gerek yabancı bloglar olsun gerek Sephora'nın bir zamanlar yakınıma açılmış olmasıyla olsun almak istediğim bir üründü bu lakin çok fazla lipbalm kültürüm olmadığından ek olarak da dudakta nemli bitiş sevmediğimden hep almamak için bahane buluyordum kendime. (Şimdi ise nemli bitişi seviyorum, evet değişken bir insanım.)

* Genel özelliklerinden bahsedecek olursak Burt's Bees marka olarak yüzde yüz doğal, içerisinde zararlı maddelerin olmadığı söyleniyor - kaldı ki ben buna takılmam- takılanlar içinse doğal olması artı bir özellik.

* Nemlendirme olarak şu sıralar sık sık çatlayan dudaklarıma gerçekten iyi geldiğini söylemem gerek, yumuşatması cidden oldukça iyi.

* Lipbalmlarda kalıcılık beklemek pek akıl işi değil ama birşey yemeyip içmediğim sürece 2-3 saat nemlendirme özelliğini ve verdiği rengi koruyor.

* Kokusu gerçekten güzel değil, bir çok doğal ürünün ortak paydası sanırım bu, içeriğine parfüm vb eklenmediğinden kokularının da bundan doğal olarak etkilendiğini düşünüyorum.Evet kokusu güzel değil ama rahatsız edici bir boyutta da değil, inanın rahatsız edici bir koku olsaydı kullanamazdım zaten, benim kastım isimlerinden dolayı (Pink Blossom, Rose) çiçeğimsi, güzel bir koku bekliyor insan ama o yok.

* Bereketli bir ürün mü? şöyle demem doğru olur 1.5 - 2 ay içerisinde bir gün ruj bir gün lipbalm kullandım ve ürünün birisini yarıladım, siz burdan pay biçin.

* Ambalajlama olarak çok sevdiğimi söylemem lazım, cidden çok sempatikler, dış kutunun içerisinden klasik Burt's Bees lipbalmı çıkıyor, kutusunu neden sevdim peki? ben çantasında her şeyi taşıyan bir insanım, not defterlerinden kalem kutusuna, kalem kutusundan kreme parfüme, cüzdana kadar, durum bu olunca ruj taşıdığım zaman başka bir göze bile koysam kapağı açılıyor ve rujum kırılıyor, az değil üç kez başıma geldi, işte bu yüzden kutusu gerçekten işlevsel.

* Sevmediğim yanı yok mu? var sadece bir tane ama var; ürün oldukça kremsi yapıda olduğundan 3-4 kullanıma kadar ambalajının yanlara bulaşıyor, aşağıdaki fotoğrafta Pink Blossom'da daha çok kullandığımdan sorunun çözüldüğünü ama Rose'da hala olduğunu görebilirsiniz, o kadar çok sevdim ki zaten geçici bir sorun olduğundan kafama takmıyorum bu sorunu da.

Ürünlerden ilk olarak Pink Blossom rengini edindim, memnun kalınca ikinci isteğim doğal olarak Rose oldu, sonrasında da Red Dahlia'yı istiyorum - hayır abartmadım, sık kullandığımdan çabuk bitiyor-.






Rose ikinci edindiğim renk; Pink Blossom'a göre oldukça renk veriyor, benim koyu renk dudaklarımda kırmızımsı nemli bir bitiş sağlıyor, ikisinin de nemlendirme özelliği aynı, renk verme açısından bunu daha çok sevdim.



Pink Blossom adından mütevellit pembe, çok az renk veriyor ama dudaklarınız benimkinden açık bir tondaysa ki bu yüksek bir olasılık sizde bende gözüktüğünden daha çok gözükecektir.





Swatchları;


(Bu arada dövmemi görmekten çoğunuza bıkkınlık geldiğini biliyorum lakin yapacak bir şey yok, dövmem sol bileğimde, diğer bileğimde swatch yapıp fotoğraflamayı beceremiyorum çünkü solak değilim, ayrıca el üzerine yapılan swatchları da -kendimde- güzel bulmuyorum, uzun lafın kısası dövmemi gösterme meraklısı değilim, vücudumda bir çok dövme bulunuyor buna meraklı olsam onları da ifşa ederdim, ha meraklı olsam ne olurdu? hiç birşey olmazdı çünkü burası benim blogum, yani özgür alanım.Sonuç olarak mecburen dövmemi swatchlarda göreceksiniz arkadaşlar, isterseniz kusura da bakabilirsiniz.)


Severek kullandığım bu lipbalmlar hakkındaki görüşlerim böyleydi, lipbalm meraklısıysanız denemenizi tavsiye ederim, yok değilseniz Nivea'nın aynı işi yapan daha ucuz ürünleri var, maalesef bu lipbalmlar ülkemizde her ürün gibi yaklaşık iki katına yani 30 liraya satılıyor.

Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.