Golden Rose Perfect Shine Lipstick # 233

Herkese mutlu bir hafta diliyorum :)


Hazır güneşli hava varken hemen rujumu swatchlayıp yayınlamak istedim.. Ruj kutusunda elime gelen yazısını yayınlamadığım ilk ruju seçtim :) Tombala gibi oldu ama neyse ^,^
Bu benim Golden Rose' dan kendime aldığım ilk ve son ruj. Hemen incelemeye alalım mı?

(Dudaklarıma hergün peeling yapmama rağmen kuruyorlar kabuk oluşturuyorlar bu fotoğraflardan hemen sonra gene peeling yapıp lipbalm sürdüm şimdi daha iyi ama sabah gene bu görüntüyle uyanacağım)


İlk olarak fiyatı çok uygun bunun için kaliteli bir ambalaj beklemem haksızlık olur ama ambalajı çok dandik rujun kenarlarından kazıyıp ilerleyen zamanlarda kırılmasına yol açacaktır.. Üstte ki resimde görebilirsiniz.

Sürümü kolay, yumuşak ama dudakları kurutuyor.

Rengini çok az veriyor belki bende ki renk  sadece böyledir bilemiyorum. Üzerinden defalarca geçersem rengini veriyor. Bende ki mavi alt tonlu soğuk bir pembe hatta dudakta mor gibi duruyor, MAC Snob' a benziyor. Ayrıca bana Nicki Minaj'ı hatırlattı bu rujun rengi :)

Tekrar alacağımı sanmıyorum, bu seriyi pek başarılı bulmadım ama siyah ambalajlı olan serisi oldukça başarılı onu tavsiye ederim..

Sizin beğendiğiniz bir Golden Rose ruj var mı?

Hoşçakalııııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


Paylaş
, ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.