İnce Detaylar - Mim

Merhabalar..
Geçenlerde Tutumlu Pudriyer harika bir mim başlattı sağolsun beni de etiketlemiş ben cevaplamakta geç kaldım ama taşınıyorduk bu yüzden geçerli bir mazeretim var :) Hadi başlayalım..

1-Bu aralar dilinize takılan bir şarkı var mı?
Evet, Kina Grannis' in Valentine şarkısı.. Çok eğlenceli ve romantik.. ^,^

2-En son hangi kitabı okudunuz?
Hmm.. Bu soru benim gibi kitap kurdunun yarasını deşiyor işte.. Kızım doğduğundan beri kitap okuyamıyorum. Hem vaktim yok hemde kızım tam bir kitap düşmanı hemen yırtıyor =( Son okuduğum kitapta bebekler ve annelerle ilgili bir kitaptı.

3-Makyaj çantanızdan asla çıkarmayacağınız malzeme?
Tabiki siyah göz kalemim.

4-Yatağınızın baş ucunda ya da ofisinizde masa üstünüzde kimin fotoğrafı var?
Hiç kimsenin :) Çok mu bencilce oldu?

5-Herkesin hayatında bir film vardır, izlemeye doyamaz, fırsat buldukça DVD'sini tekrar tekrar döndürür. Sizin favori filminiz?
Sağ Salim :) Bence gelmiş geçmiş en komik Türk filmiydi.

6-Başlayacağı zaman eve koşarak gittiğiniz, izlerken çevrenizdeki herkesi sus pus ettiğiniz bir dizi var mı?
Medcezir, şu aralar pek bi seviyorum.. 1 erkek 1 kadın artık bitiyor malum yoksa senelerdir favorim oydu =/

7-Stresli bir anınızda nasıl deşarj olursunuz?
Makyaj yaparım eğer makyaj yapamayacak derece de ellerim sinirden titriyorsa olay büyük demektir oturur dua ederim en iyi terapi bence..

8-Cep telefonunuzun arka planında kim ya da ne var?
Çoğunlukla kızımın resmi arada sırada da Hello Kitty yada Muffin, Rabbit tarzı sevimli şeyler..

9-Evde unutsanız, yolun neresinde olursanız olun koşa koşa geri döneceğiniz bir şey var mı?
Cüzdan ve tabiki telefon..

10-Hangi ünlüyle evli olmak isterdiniz ve neden?
Rahmetli Paul Walker oldukça eğlenceli ve yakışıklı biriydi toprağı bol olsun =( Onunla bir gün geçirsem yeterdi valla ilik gibi çocuktu.. Öhöm öhöm yanlış anlaşılma olmasın tamamen duygusal :) Hala öldüğüne inanamıyorum..



Bu mimi çoğu kişi yapmış bende bu yazıyı okuyupta yapmamış olanları mimliyorum kızlar :)

Tutumlu Pudriyer' e tekrar teşekkürler :*

Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com
Paylaş

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.