Maybelline Watershine Gloss - 420 Apricot Freeze

Günaydın kızlaaaar :)
Beni bilen bilir pek gloss insanı değilimdir arada sırada kullanırım ama  önceden tam bir lipgloss bağımlısıydım. Bu lipglossda eski favorilerimden ve bittikçe aldığım bir ürün. Öncelikle ambalajda çok tatlı bir şeftali gibi duruyor ama dudakta bu kadar yoğun renk elde edemiyorsunuz. Ben genelde şeftali renginde ki rujlarımın üzerine kullanıyorum ama bu sizi yanıltmasın şeffaf lipgloss gibi her renk üzerine kullanabilirsiniz desem yalan olmaz. İçinde minik minik şeftali renginde ışıltılar var. Yapısı çok yapış yapış değil sizi rahatsız etmiyor. Kalıcılığı ise bildiğiniz lipgloss işte saatlerce dayanmasını bekleyemeyiz değil mi? :)



Bu arada kış gelmişken size bir tüyo vereyim kızlar.. Malum soğuklarda dudaklarımız ne yaparsak yapalım mutlaka çatlar yada kurur kabuk kabuk olur. Bu yüzden mat rujlardan kaçının ve nemlendirici özelliği bol rujunuzu sürüp üzerine gloss sürün çatlamış yada kurumuş dudaklarınızı sağlıklı göstermenin en kolay yolu bu ;)

Hoşçakalııııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com
Paylaş
, ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.