L'oreal Glam Shine MoonLight #104 Amethyst Moon

Merhaba!
Uzun zaman önce almış olduğum ve neden aldığımı bilmediğim bir ürünle daha karşınızdayım :) Çünkü bu lipgloss kabında bildiğiniz mor! Elde swatchlayınca lila oluyor. Dudakta ise soğuktan dudaklarınız morarmış gibi gözüküyor :) Asla kullanamayacağım bir lipgloss ama eminim farklı tarzda ki renkleri sevenler buna da bayılacaktır..



Ayrıca hala bozulmamış olması da beni şaşırttı ne kokusunda ne yapısında en ufak bir değişiklik yok! Çok yapış yapış da değil, insanı rahatsız etmiyor. Glam Shine serisinden farklı renkte glosslar denemiştim. Kırmızı ve pembe renkleri gloss gibi değilde likit ruj kıvamında yoğun renk veriyorlar. Memnun kaldığım bir seriydi ama fiyatları her zaman ki gibi çok abartı.. Sırf bu yüzden tavsiye etmiyorum! L'oreal ve diğer markalar Türkiye' de ki fiyat politikasından acilen vazgeçmeliler..

Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


Paylaş
, , , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.