YILBAŞI ALIŞVERİŞİ PART -1

Kış aylarının en sevdiğim ayı olan Aralık ayı ardı ardına gelen indirimlerle en çok alışveriş yaptığım aylardan biridir.Bu yılda yine ışıltıların büyüsüne kapılıp,bol ışıltılı alışverişler yaptım.
Bu alışveriş yazısı önümüzdeki günlerde Makyaj Kelebeği blogta neler olacak onunda ön gösterimi olsun..


1-Bourjois Healthy Mix Kapatıcı : Uzun zamandır merak ettiğim kapatıcıyı %50 indirimde görünce denemek istedim.Merak edenler için Bourjois indirimi Watsons ve Rossmannlarda ay sonuna kadar devam edecek.

2-Avon Alışverişi : Avon'dan Perfect Kiss Gloss,Glimmerstick Göz kalemi ve Perfect Kiss Rujdan oluşan bir alışveriş yaptım.Daha önce Glimmerstick Diamonds serisinin tüm renklerini edinmeme rağmen klasik siyah Blackest Black rengini ancak alabildim.

3-Essence Alışverişi : Essence ojelerin Twins serisinden 03 mr big rengini edindim.Bunun yanına morunun cazibesine dayanamadığım bir tırnak simi ekledim.

4-The Balm Bahama Mama  : Aslında Bahama Mama'yı alalı biraz zaman geçmiş ancak ben onu bir köşede unutmuştum. Son haftalarda yaptığım palet alışverişlerinden sonra gereksiz bir alışveriş oldu ama bu kadar meşhur bir ürünü yinede deneyip blogta paylaşacağım.


5-NYX Glitter Cream Palet :  Fazla kullanamayacağımı bile bile aldığım bu palet ile bir yılbaşı makyajı planlıyorum.Daha sonra nerede kullanırım bilmiyorum :/

6-Golden Rose ve H&M Ojeler : Golden Rose Rich Color serisini ne kadar çok sevdiğimi her yazımda söylüyorum.Son olarak Kış koleksiyonundan 30 numalı harika bir bordoyu koleksiyonuma ekledim.
Kış koleksiyonunun farklı üç rengini anlatan yazıma buradan bakabilirsiniz.Diğer ojeler ise Jolly Jewels'in 101 numaralı Flakey ojesi ile H&M'nin Is In The House  adlı simli ojesi.

7-Too Faced Be Mery Be Bright Makyaj Paleti: Sanırım alışverişimin beni en çok mutlu eden kısmı bu paletler oldu.Fotoğraflayıp bir an önce kullanmak için sabırsızlanıyorum.

Bu alışveriş son dönemde alınanların toplu yazısıydı.Ben bu yazıyı paylaşamadan yeni eklenenler bir sonraki alışveriş yazısının konusu olacak.

Bu ürünler içinde merak ettikleriniz hangileri? Paylaşmaya onlardan başlayalım....

Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.