Tavsiye Edebilecegim Kore Dizileri #vol 2

Selam blogcum nasılsın;
Uzun süre sonra sana dizi tavsiyelerimle yeniden geldim daha önce toplu olarak sana tavsiyelerde bulunmuştum tıktık. Şimdi  tekrar yine  farklı 32 tane diziyle geri döndüm.Uzun zamandır bu konuyu açmak istiyordum fakat bir üşengeçlik bende bir kasvet bu yıl bir türlü açamadım canım  uğraşmak istemedi anca bu güne nasip oldu...Tavsiye edecegim dizilerin hepsi bana göre çok iyiydi umarım sende kendinden bir şeyler bulursun .İlk tavsiye konusunda dedigim gibi kah agladım kah sinirlendim kah güldüm kah kendimden bir şeyler buldum  velhasıl hepsini çok sevdim  umarım  tavsiyelerimin arasında izlemedigin dizleri bulursun  ya da hiç birini izlememişsen hepsini sende benim  kadar severek izlersin...Yine sadece afişleri koydum araştırmak  bulmak senden ...Hadi bakalım iyi izlemeler...



İşte o afişler;

7th Level Civil Servant

A man from the  Stars

Adolescence  Medley

All About My Romance

Beautiful Man

Can You Hear My Heart

Flower Band  Eye Candy

Flower Boy Dating Agency

Flower Boy Ramyun Shop

Future Choice

Good Doctor

Gu  Family Book

Her Legend

I Can Hear Your Voice

Lie To Me

Medical Top Team

Miss Korea

Monstar

Nail Shop Paris

Oh! My Lady

Panda and Hedgehong

Pasta

Protect The Boss

Reply 1994

Reply 1997

Secret Love

That Winter The Wind Blows

The Heirs

The King Of Dramas

The Master's Sun

The prime Minister and I

Two Weeks
Paylaş

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.