ATELIER REBUL - Green Tea Duş Jeli

Merhabalar.

Atelier Rebul markalı bu duş jeli bana geleli aslında uzunca zaman oldu lakin ben haftanın yedi günü çalıştığımdan ve hala internetim olmadığından (şebeke yok) anca bir yerlerden internete bağlanabilirsem yazılarımı paylaşabiliyorum, o yüzden geç kalan yazılar ve bloguma eskisi gibi sık bakamadığım için affınıza sığınıyorum.

Sonuç olarak ürün hakkında yorum yapabilirim artık;

- İsminden de anlaşılacağı gibi tam olarak yeşil çay gibi kokuyor ve size temiz, ferah hissettiriyor.

-Çok az bir ürün bile kolayca köpürüyor, yeterli geliyor.


 - EDİT; parabensiz her şeyi temiz içerik sandığım için yanılgıya düşmüşüm, içeriğin çokta temiz olmadığını belirten Başak'ım ve bir izleyicimin uyarısıyla yazı editlenmiştir.




- Antioksidan özelliğinin etkisini tam olarak elbette anlayamam/anlayamadım ama duştan çıktığınızda cildinizde bir ferahlık hissettiğiniz kesin.



- 250 ml olmasıyla hala ürünün yarıdan fazlası durmakta, anlayacağınız üzere gayet bereketli.

Hepimizin kolonyalarıyla tanıdığı 1895'ten bu yana devam etmekte olan bir marka olarak Rebul'un duş jelinde de başarılı olduğunu düşünüyorum.

Sevgiler.

*Yorumlamam üzere yollanan bu ürün için Yöntem Pr'a teşekkür ederim, görüşlerim objektiftir.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.