Alterra Olgun Ciltler İçin Gündüz Kremi || Anti-age Tagescreme

Merhaba kızlar..
Bugünkü yazım pek iç açıcı değil. Bu kremi anneme almıştım bir iki ay önce. Kendi kremi yeni bittiği için henüz deneme fırsatı buldu. Kremin kokusundan tutun yapısına kadar hiç birşeyini beğenmediğini söyledi. Üstünde ki orkide hariç. Ayrıca daha yeni alınan kremin son kullanma tarihi temmuz 2014. Açıkcası merak ettim ve kendim bi kere kullandım. Koku gerçekten garip ve yapısı çok tuhaf. Yüzünüze yedirmek için biraz uğraşmanız gerekiyor.
Sanırım bir daha asla Alverde krem almam. Kendisine bir talip çıkmazsa doooğru çöpe gidecek!



Siz hiç Alverde' nin kremlerinden denediniz mi?

Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


Paylaş
, ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.