Enozone Anti Akne Losyon



Siyah noktalarından muzdarip olanlar buyrun yazımaa..

Öncelikle şunu belirteyim ben bunu daha çok siyah noktalar üzerine kullandım ve yorumluyorum çünkü yüzümde pek sivilce olmuyor..

Ürün artık bitmek üzere bu yüzden yorumlarımı paylaşabilirim diye düşündüm..

Ürün sprey formda tonik gibi yüzünüzü temizledikten sonra temiz cilde pamukla uygulanıyor. Kullanmadan önce çalkalamanız gerektiği yazıyor. 

Pamukla göz çevresi hariç tüm yüze uygulanıyır ve 1 saat üzerine hiçbirşey sürmemeniz gerekiyor.

Sabah-akşam günde 2 kez uygulanması öneriliyor.


Pamuğa sıktığınzda rengi bu şekilde. Bende ilk gördüğümde ıyyk bu ne böyle falan olmuştum.:)

Şimdi gelelim benim yorumlarıma; 

Nelerini sevdim;

1-Peelinglerden daha güzel bir temizlenmiş ve pürüzsüzlük hissi veriyor
2-Siyah noktalarımı peeling yapsamda hiçbirşey yok edememişti ama bu ürün epey küçülttü gözenekler küçücük kaldı resmen
3- T bölgemdeki hafif yağlanmayı azalttı
4-Rahatsız edici bir kokusu yok
5-Yüzümde regl zamanlarım dışında sivilce çıkmıyor çıkanlar da daha çabuk söndü 

Nelerini sevemedim;

1- Bir saat beklemek çok zor özellikle sabahları, o yüzden sadece geceleri kullandım
2-Ben hergün kullanmamama rağmen bence çabuk bitti

Genel olarak ben memnun kaldım siyah noktalar için özellikle gözenekleri küçültüyor siyah noktalar belli bile olmuyor ayrıca pütür pütür elinize de gelmiyor. Tekrar alır mıyım, kesinlikle alırım! 

Ürün 50ml  Lila Kutuda 29tl başka yerde satılıyor mu bilmiyorum.

Siz kullandınız mı memnun kaldınız mı?

Sevgiler.
Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.