H&M Far Fırçası || Cheap Eyeshadow Brush

Merhaba kızlar..
Geçenlerde H&M'i gezerken bulup aldığım bu beyaz far fırçasını görür görmez almıştım. Bir de aynı serinin mini kabuki ve büyük boy kabuki fırçası var ihtiyacınız varsa mutlaka bakın çünkü yumuşacıklar <3




Gelelim bu güzel fırçaya;
Kıllarının beyaz olması benim için büyük bir artı, ayrıca çok şık duruyor,
Kılları yumuşak ve farı tozutmadan kolay uygulama yapmayı sağlıyor,
Kolay temizleniyor,
Diğer far fırçalarına göre biraz daha büyük bu yüzden gözün "lid" kısmına tek seferde farı uygulayabiliyorsunuz.
Fiyatı 8.95tl. Bu fiyata alınabilecek en kaliteli en güzel far fırçası.


Ben bu fırçayı çok sevdim hatta yedeklemeyi düşünüyorum. Uygun fiyatlı normal bir far fırçasına ihtiyacınız varsa tavsiye ederim :)

Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


Paylaş
, ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.