Golden Rose Velvet Matte Rujlar

Biri en doğalından diğeri en iddialısından iki ruj tanıtacağım bugün.
Golden Rose geçtiğimiz haftalarda Velvet Matte adıyla yeni bir ruj seri çıkardı.Bu iki rengide denemem için bana gönderdi.
Nude ruj modasının kıyısından köşesinden tutunamamış ben, 03 numaralı Nude rengi görünce eyvah dedim çünkü daha önce denediğim benzer renkler beni hem çok solgun göstermiş hemde dudağımda parçalı bir görüntü oluşturmuştu.
Bu Nude rengi denediğimde ise hem rengi, hem yapısı konusunda yanıldığımı anladım.Eğer çok kuru ve çatlamış dudaklarınız yoksa bu rujdan memnun kalacaksınız.Benim kuru  sayılabilecek dudaklarımda bile sorunsuz bir görünüm oluşturdu.Rengine gelince hafif pembelik içerdiğinden bu kez çok solgun görünmediğimi fark ettim.Öyle ki uyguladığım gün makyajım sadece fondöten,allık ve rujdan oluşuyordu.
18 numaralı kırmızıya gelince bu rengi çok beğendiğimi söylemeden geçemeyeceğim.Dudakta duruşu harika.Bordoya bakan bu mat kırmızıya mutlaka göz atmanızı öneririm.

Rujlar tüm matlığına rağmen dudağı kurutmuyorlar.Daha önce denediğim mat ruj serisinin bir kaç tık daha üstündeler.Paraben içermiyorlar ve dudağa sürüldüklerinde kötü kokmuyorlar.

Hiç kötü yanı yok mu derseniz belki ambalajı daha iyi olabilirdi diyorum ama rujların güzelliği karşısında ambalaj önemsiz kalıyor.
 Doldurulmamış kaşlarıma,yapılmamış göz makyajıma bir de kocaman burnuma karşın kendi resmimi de ekleyiverdim.Eee ne yapalım beğenmeyen oğluna almasın ama değil mi ?:)))

Fiyatlarına gelince o da cüzdanınızı zorlamayacak cinsten.goldenrosestore adresinden 11.25 Lira'ya alabilirsiniz.

Sizin en çok beğendiğiniz mat ruj hangisi oldu ?
Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.