Lancome French Ballerine Koleksiyonu

Kış mevsiminin en soğuk günlerini yaşadığımız günlerde markalar boş durmayıp Bahar Koleksiyonlarını hazırlamışlar bile.
Lancome ürünlerine ayrı bir sempatim olduğundan bu taze ve doğal görünümlü koleksiyon hemen dikkatimi çekti ve sizlerle paylaşmak istedim.
Geçen yıl ki Bahar koleksiyonundan alışveriş yapmamama rağmen French Ballerine'yi şimdiden beklemeye başladım.En beğendiğim ürün Aydınlatıcı allık olurken allık ve far paleti üzerindeki fiyonk detayına ayrıca bayıldım.
Doll Eyes Hypnose Palet
Hem canlı hem doğal ton seçeneğini bir arada bulabileceğiniz ''Vernis in Love''ojeler
Görseller Alıntıdır
Hypnose Krem Farlar pembe ve altın renkleriyle bana Color Tattoo farlarımı anımsattı...

Gloss in Love Volumizer dudak parlatıcı ise ayna etkisi yapan transparan yağlar ile dudakları hacimli ve parlak göstermeyi vaat ederken koleksiyonda en az dikkatimi çeken ürün oldu diyebilirim.

Koleksiyonda bu ürünlere ek olarak ambalajında gül desenleri kullanılan Virtuose Maskara ile birde göz kalemi bulunuyor.

Koleksiyon gelir gelmez Aydınlatıcı allığına göz atmayı planlayıp yazımı burada bitiriyorum.

Balerin saflığı ve güzelliğini çağrıştıran koleksiyonu nasıl buldunuz,en çok dikkatinizi çeken ürün hangisi oldu ?
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.