Online Keşif; DermoMedika.com!

Merhabalar!

Bundan hemen hemen bir ay öncesinde bana ulaşan bir siteden bahsetmek istiyorum size bu yazıda DermoMedika'dan; adından mütevellit dermo-kozmetik ürünlerinin yanında ayrıca online eczane görevi gören bir site kendileri.

Sitede yaptığım incelemeler sonucu Diyabet hastalarından, sigara bırakmak isteyenlere onlardan; form ürünlerine kadar içeriğiyle aranan bir çok şeyin bulunabileceği bir site.

Bana blogumda deneyimleyip paylaşmam üzere 4 adet ürün gönderdiler, daha önce sadece farını kullanma şansı bulduğum Deborah markasının ürünlerini, bu ince davranışları için öncelikle teşekkür ederim.

Bir sitede benim kendi adıma dikkat ettiğim bazı noktalar var, o noktalar ve bu sitenin tavrından bahsetmek istiyorum size;

Kargo hızı; bana ulaştıklarından ya 1 ya da 2 gün sonra elimdeydi ürünler hız şahane bence, kaldı ki baya uzak bir şehirde ikamet ediyorum.

Paketleme; tahmin ettiğimden daha iyiydi, yüz temizleme jelinin kapağı bantlanmıştı, tüm ürünler birbirleriyle sarılıp altlarına bir karton konularak sabitlenmişti, yani ürünler sapasağlam geldi.

İletişim; sürekli benimle iletişim halindeydiler, ne sorsam hepsine cevap verdiler.

Fiyatlar; bu ürünleri kendim almadığımı zaten yukarıda söylemiştim lakin sitedeki çoğu ürünün fiyatı bana makul geldi, tabi ki de benim ilgimi makyaj kısmı çekti siz de merak ediyorsanız tık tık.

Sonuç olarak sitenin gönderiminden tavırlarına kadar ben memnun kaldım.

Ürünlerden çok kısaca bahsedeceğim çünkü yazılarını ayrı ayrı yazmayı planlıyorum;

Ilrosetto ruj;
Yine mi kırmızı dedim kendi kendime:) kırmızı ruj da çok hassasım çünkü kırmızı ruj hastasıyım lakin her kırmızıyı da sevmem, bu pembe alttonlu hafif nemli bitiş veren bir ruj, aslına bakacak olursanız klasik bir ruj kullanıcısı için yeterince iyi bir ruj çünkü kokusu şahane, nemlendirmesine bayıldım, kalıcılık ortalamanın üstünde.






Definitive Volume Maskara;

Ortalama sonuç veren bir maskara, kirpikler Allah'a ulaşmıyor, gündelik kullanım için.Fırça yapısı bana uygun değil eğer kirpikleriniz zaten gür ve uzunsa sizde daha iyi bir sonuç verecektir.






Euphoric Shine Lipgloss;

Lipgloss sevmediğimi sağır sultan duydu sanırım, gel gelelim blogger arkadaşım Görkem'in geçen yıl yaptığı çekilişten kazandığım Clarins glossa bayıldığım ve yavaş yavaş alıştığım gerçeği de var, sonuç olarak artık soğuk bakmıyorum olaya.

Bu glossun dudağa verdiği parıl parıl görüntüyü sevdim, aslında başta dikkatimi bile çekmedi, fotoğraf makinesiyle gün ışığında çektiğim fotoğraflarda bu denli parlayacağını da tahmin etmemiştim, swatch fotoğraflarının olmaması ise ayrı bir konu tabi - fotoğraf makinemin bozulduğunu önceki yazılarda söylemiştim, arkadaşımdan aldığım makinayla da sonuçlar hiç iç açıcı olmadı, içime sinene kadar böyle-.

Bu gloss için diyebileceğim tek kötü yan felaket kokusu sanırım, koku hassasiyetiniz varsa uzak durmanızı tavsiye ederim, onun dışında yapış yapış hissi yok ve parıltısı şahane.





Ürünler hakkında kısaca görüşlerim bunlardı, düzgün fotoğraflar çekecek vakti, makineyi bulduğum anda zaten hem Deborah ürünlerini hem de yazılmayı bekleyen onca ürünün tanıtımını yeniden blogumda yapacağım.

Siz de benim yeni tanıştığım bu siteye göz atmak isterseniz şuradan; http://www.dermomedika.com/

Sevgiler.


*Ürünler basın ürünüdür ve yukardaki yorumlarım artısı ve eksisiyle objektiftir, DermoMedika'ya yeniden teşekkür ederim.

Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.