Lilliputz Lipbalm || Çocuklar için Lipbalm

Herkese mutlu pazarlar..
Bugün blogumu çocuklara ayırmaya karar verdim :) Bir Rossmann alışverişim sırasında görüp kızıma aldığım bu lipbalmı uzun zamandır hem kızım hem de ben kullanıp test ettik :) Kızım çok süslü olduğu için ben ruj sürerken o da sürmek istiyor ve ağlıyordu buna bir çözüm olsun diye aldım aslında. Çokta güzel işe yaradı ^^ Ben ruj sürerken kızım da bu lipbalmı sürüyor artık :) Üzerinde ki yıldızlar ve kiraz da yeterince ilgisini çekiyor. Buram buram vişneli şurup gibi kokuyor. Kokusu hariç herşeyini beğendim. Eğer kendiniz alıp kullanmak isterseniz aşağıda resimde bileğimde gösterdiğim gibi bir ışıltı veriyor. Mat rujların altına sürmemenizi öneririm.



Sizin de minik süslü prensesleriniz varsa onlara çok güzel bir hediye olacaktır..

Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


Paylaş
, ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.