Loreal Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu



En çok Bioderma H2o ile kıyaslanan 3 Etkili Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu;

Benim bu ürünle ilgili düşüncelerim çok karışık :) 
İlk önce şöyle birşey anlatayım,
Ben bu ürünü ilk aldığımda göz makyajımı da çıkarırım düşüncesiyle aldım. Çünkü üzerinde göz için uygundur ibaresi yer alıyor ve 2. Yada 3. Uygulamam falandı, göz makyajımı temizlerken çok az bir miktar gözüme kaçtı. Aman allahım o nasıl bir acı o nasıl bir yanma, gözüm çok fena kızardı ve soyulurcasına uzantılar çıkmaya başladı gözümden, tabi yerimde duramıyorum doktorluk oldum anlıyacağınız kremler vs iyileşti, ama buzz gibi soğudum ben bu üründen. Loreale mail attım şikayetim var sitesine  falan da şikayetimi belirttim. 

Sonuç olarak koca bir hiç!

Kullanım hatası vs dediler, gözümüze kaçırmayacakmışız(komedi resmen!). 
Sonra da bir kenara attım bu ürünü, uzun süre kullanmadım.
Daha sonra yüzüme kullanayım bari bitsin dedim.. Genelde yüz makyajımı çıkarırken ilk önce bu ürünle sildim sonra da yıkama jeli ile yıkadım. 

Yüz makyajını güzel çıkarıyor fakat cildi biraz kurutuyor..
Hafif yapışkan bir his bırakıyor. Hafif de kızarıyor sanki cilt ama kısa sürede geçiyor.

Ben yaşadığım kötü hadiseden dolayı pek sevemedim kendisini, sanırım  birdaha da  almam..

Ürün 200ml ve Fiyatı 16tl

Fiyat performans açısından benden geçer not alamadı malesef..
 



Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.