NYX Butter Gloss Peach Cobbler

NYX Butter Gloss Peach Cobbler

Kozmetik dünyasında son zamanlarda en popüler ürünlerden birisi de, NYX 'in Butter Gloss 'ları. Nyx paketi içerisinde, beni en çok heyecanlandıran da bu gloss olmuştu. Nyx Butter Gloss serisi ismiyle müsemma, yağ gibi kayan ve parlaklığı ile göz dolduran lipglosslardan oluşuyor. Toplamda 22 farklı renkte bulunuyor.

Bu dudak parlatıcıları, bir hayli kremsi dokuya sahip. Dudaklara nem vermede üstüne yok. Hatta diyebilirim ki, bunu kullanıp da "dudaklarımı kuruttu" diyen biri olamaz yeryüzünde. Renk verişleri orta seviyede. Rengini daha doygun vermesi için önerim dudaklara baz uygulamanız. -Bir miktar concealer bile bu işi görür-


nyx-butter-gloss-peach-cobbler-swatches



Bu rujların olayı yapılarının yumuşacık olması, dudaklarınızı bir gram dahi kurutmaması ve müthiş parlaklık. Bu kadar parlak glosslar, genelde ağır yapışkan halde olurlar. Nyx Butter Gloss, verdiği bu denli parlaklığa rağmen, yapış yapış durumu aynı oranda artmıyor. Hiç yok da değil, fazla var da değil. Bana göre günlük sürülebilir rahatlıkta. Hafif şekerli bir kokusu var. Ben bu konuda rahatsız olan değil, aksine böyle tatlı şekerli kokuları dudak ürünlerinde sevenlerdenim. 


Peach Cobbler, tam bir pastel mercan rengi. Gün içerisinde tazelemeye ihtiyaç duyuyor. Ama öyle bir saat içinde de yok olmuyor. Nem verişi harika, mercan tonunun en tatlı tonlarından birisi, kokusu lezzetli! Genel olarak çok beğendim. Favorilere girebilecek nitelikte.


nyx-butter-gloss-peach-cobbler-reviews


Nyx ürünlerini Douglass ve Rossmann Mağazlarında bulabilir ve Nyx Türkiye sayfasından yenilikleri takip edebilirsiniz.





*Tanıtım Ürünüdür.
Paylaş
, , , , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.