YVES ROCHER FERAHLATICI YÜZ SPREYİ

Yves Rocher Ferahlatıcı yüz spreyini bir süredir kullanıyorum.İlk gördüğümde üzerinde türkçe açıklaması bulunmadığından tam işlevini anlayamamıştım ancak bir kaç blogger arkadaş memnun kaldığını söyleyince denemeye karar verdim.

Ferahlatıcı yüz spreyi ince yapılı serum kıvamında bir ürün.İçerdiği greyfurt özleri ve enerjik kokusuyla cildi canlandırıp nemlendiriyor.Üstelik alkol,paraben ve mineral yağlar içermiyor.

Hem kuru ciltlerin hemde yağlı ciltlerin bu ürünü seveceğini düşünüyorum.

Yağlı cilde sahip olduğumdan kuruluk problemi yaşadığım zamanlar çok nadir oluyor.Dolayısıyla bu ürünü cilt temizliği sonrasında ya da banyo sonrası yüzüme püskürterek uyguluyorum.Sonuç ise gerginliği gitmiş ve ihtiyacı kadar nemlenmiş bir cilt oluyor.

Spreyin makyaj bazı olarak kullanılabileceği de belirtilmiş ancak makyaj öncesi deneme şansım olmadı.   

Kuru ciltlerinde gün içinde yaşadıkları gerginlik hissine çözüm olabileceğini düşündüğüm ürünü denemenizi önerip kocaman sevgiler gönderiyorum :)

Yves Rocher Ferahlatıcı Sprey ile tanışanlar siz memnun kaldınız mı bu üründen ?
Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.