Rimmel Space Dust Ojeler



Sırasıyla;          005 Total Eclips,   006 Moon Walkıng,     003 Aurora

Benim renklerine duruşuna yapısına bayıldığım ojelerin yazısına hoşgeldiniz :)
Rımmel Londonun ojelerini zaten genel anlamda seviyorum ama bu seri bambaşkaa..

Neden başka olduğunu fotoğraflara bakınca zaten anlıycaksınız. Ben biraz yapısından bahsetmek istiyorum;

Öncelikle total eclips (yeşil yansımaları olan)  dışında diğer ikisi tek katta opak bir görüntü elde etmenizi sağlıyor. İçinde sadece sim barındırıyor ve hepsi farklı renklerde yansımalarda içeriyor.



Sürümü kolay çok çabuk kuruyor ve sabitleniyor biryere çarpsanız bile kolay kolay bozulmuyor. 
Oje kuruduktan sonra pütürlü kum gibi bi yapıya sahip oluyor ama benim için rahatsız edici değil.Çıkarması biraz zor ama ben alüminyum folyo yöntemi ile çok kolay çıkarıyorum. Bilmeyenleriniz varsa da en kısa zamanda yazısı gelecek..


Benim en çok beğendiğim  renk 003 Aurora oldu buna bayıldım bayıldım öldüm bittim aşık oldum ayyyy :)))


006 Moon Walkıng rengini tırnaklarımın tamamına henüz kullanmadım ama ben bu şekilde de çok yakıştırdım.



Son olarak da Total Eclipse böyle siyah zeminli yeşil-pembe yansımaları olan bir renk çok orjinal ve değişik bir renk olduğunu düşünüyorum. 

Bu seriyi Watsonsta bulabilirsiniz

Ürün 8ml fiyatı 4,90 tl..

















Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.