Sebamed Nemlendirici Gündüz Kremi




Merhabalar bugün uzun süredir kullandığım gündüz kremini inceleyeceğiz  :)

Ürünün Vaat ettiklerine bakalım;
1-Hassas ciltler için uygundur.
2-Cildin kuru ve nemsiz kaldığı her durumda uygulanabilir.
3-Genç cilt tipleri için özellikle de normal ve nemsiz ciltler için nemlendirici özellikli bir krem.
4-Ph 5.5 değeri ile cildin doğal koruyucu mantosunu aktive eder.
5-%80 oranında nemlendirici, %20 oranında besleyicidir.
6-İçerdiği E vitamini cildin erken yaşlanmasını engeller.
7-Hipoalerjeniktir.
8-Egzama ve dermatit tedavisinde yardımcı olur.

Benim kışın nemsiz kuru bir cildim var. O yüzden kış aylarında nemlendiriciler daha önemli benim için. Bu ürünü pek araştırmadan uygun fiyatı sebebiyle almıştım. Yaklaşık 2,5-3 aydır kullanıyorum. Artık yorum yapabilirim diye düşünüyorum. Zaten ürün bitmek üzere baya az kaldı.



Krem çok yoğun yapıda bir ürün değil. 
Benim nemsiz cildime çok iyi gelmedi açıkcası, yeterince nemlendirdiğini düşünmüyorum. Belki bahar veya yaza doğru kullanmak daha doğru olabilirdi.

Ben gece ve gündüz aynı ürünü kullandım belki de bu yüzden bilmiyorum ama gündüz için de yeterli değildi. Normal veya karmaya dönük bir cildiniz varsa size yetecektir.

Bir diğer sevmediğim özelliği ise bu krem biraz geç emiliyor.

Cildimde sivilce olmadığı için sivilce yaptı yapmadı gibi bir deneyimim olamadı.

Herhangi bir alerjik reaksiyon yapmadı.

Kokusu çok rahatsız edici değil ama pek hoş kokmuyor.

Fiyatına göre güzel bir ürün bence ama benim cildime yeterli gelmedi.

Ürün 75ml fiyatı 20-30tl arasında değişiyor.

Ben 20tlye almıştım.
Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.