Yves Rocher Morluk ve Torbalara Karşı Roll-on Göz Kremi


Bu krem hakkında kısa konuşacağım zira aldığıma verdiğim paraya pişman olduğum bir ürün.

Artık idrak etmeliyim ki göz altı morluklarının çözümü yok. Boşuna para verip durmamalıyım :( 

Yves Rocher'ın doğumgünümdeki 1 alana 1 bedava kampanyası ile almıştım kendisini.

Yves Rocher diyor ki;
Ürün üzüm yaprağı polifenolleri içerir.
Göz çevresi kırışıklarını azaltır
Göz altı morluklarını yok eder!
Göz altı torbalarının oluşumunu engeller..


Tüp şeklinde ve masaj yaparak uygulaması için ucu bilyeli.
 Rengini de aşağıdaki fotoğrafta görüyorsunuz. 
Kokusu neredeyse yok denecek kadar az

-Şimdi eğer o bilyelerle kremi göz altlarınıza uygularsanız ürün göz altlarınızda kuruyup yeşil yeşil kalıyor.
- Evet evet yanlış okumadınız sanki göz altlarınıza maske yapmışsınız gibi kalıyor, birde kuruyor ne nemlendirme var ne başka birşey!
-Parmaklarınızla uygularsanız yeşillik kalmıyor..

-Birbaşka kötü yanı (gerçe ben iyi yanını bulamadım!) içinde bildiğiniz sim var ama böyle ışıltı gibi değil, sim parçacıkları var, aslnda bu özellik belki hafif göz altları mor olanların hoşuna gidebilir ama benim siyahi göz altlarımda birde simli görüntü hayal edin cık! olmadı..

-Resmen sim koyarak göz altı morluklarını yok edeceklerini düşünmüşler,  ama bu şekilde cilt bakım ürünü değil kozmetik olmuş!

Kremin dağılmış hali,simler çok belli olmamış ama parlaklık belli.

-Göz altı torbalarım olmadığı için bir tek onu test edemedim. Test edeniniz varsa yorumunu beklerim.

Ürün 15ml fiyatı 79,90tl







Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.