DIY - Rujdan Krem Allık Yapımı

Herkese günaydıııın :)

(Fotoğrafın kalitesi için üzgünüm telefonla çekmiştim)

Geçenlerde krem allık aşkım coşunca kullanmadığım kırmızı rujumu krem allık yapmaya karar verdim. Biraz araştırdım ama net bir sonuca varamadım kafama göre yaptım. Öncelikle malzemelerimize bakalım;
Kullanılmayan bir ruj, mum, kürdan, kaşık yada minik metal bir kap, bıçak, kalıcılığını arttırmak için makyaj bazı, resimde yok ama body butter ekledim siz eklemeyin ^^

Ruju sonuna kadar açın ve kesin, içinde kalan kısmı kürdanla çıkarın. Ben kaşığın içine koydum ve mumun üzerine tutup bir yandan kürdanla karıştırarak erittim ama dikkat edin kaynamasın kimyasal özelliği bozulur. Daha sonra makyaj bazımdan bir miktar ekledim ve karıştırdım. Daha sonra hiç aklımda yokken body butter ekledim zor eridi ve kalan kısım pütür pütür oldu siz öyle yapmayın! Boş pudra kabına döktüm ve soğuması için buzlukta 15 dakika beklettim. Aslında bu kadar uğraşmayıp rujunuzu tüpten uygulayıp parmağınızla yada fırçanızla dağıtabilirsiniz benim gibi aksiyon aramayın boş yere ^^

Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


Paylaş
, , , ,

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.