Essence My Base Illuminating Make-Up Base


Genel olarak esas amacının dışında kullanılan bir makyaj bazı. Çoğu kişi fondoteninin içine karıştırarak, veya aydınlatıcı olarak kullanıyor.

Makyaj bazı nedir?
- Artık herşeyin bir bazı var :) oje bazı, far bazı ,yüz bazı ,rimel bazı vs vs :D 
- Bazlar genel olarak cildi dış zararlara karşı korumak,
- İnce çizgilere,pürüzlere ve gözeneklere dolarak cildi pürüzsüzleştirmek,
- Üzerine uygulayacağınız ürünlerin kolay dağılımını ve homojen olmasını sağlamak,
- Makyajın kalıcılığını arttırmak,
- Yüzümüze uygulayacağımız ürünlerin kalitesini ve performansını artırmak için kullanılır.



Ürün tüp şeklinde görünüyor fakat pompalı bir şişede. Şu anda baya kullanmışım gibi görünüyor ama aslnda o kadar kullanmadım. İlk açtığınızda içindeki hava gidince bu şekilde kalıyor yani biraz aldatmaca da var.



Pembe ışıltılara sahip, ben bu ürünü baz olarak hiç kullanmadım çünkü ışıl ışıl olmak istemem.

Genelde fondotenime karıştırarak kullanıyorum ve çok sağlıklı bir ışıldama sağlıyor.


Acemiler için biçilmiş kaftan, günlük olarak da kullanılabilir bir ürün.

Stantlardan kalktığı söyleniyor ama ben buycosmo sitesinden almıştım hemde 3,50tl ye eğer bulursanız hiç kaçırmayın.









Paylaş
, ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.