High-End vs Drugstore Kozmetik Ürünleri.

Merhabalar, bu yazıda da hem drugstore hem de hig-end (kaldı ki çoğu yere göre Mac, Nars high end kabul edilmiyor ama benim maddi durumum için gayet öyleler) diye tabir edilen ürünlerdeki favorilerimi paylaşacağım, ürünlerin renk tonları birbirine benziyor, bunun nedeni elbetteki makyajda elimin hep aynı tonlara gitmesi.

Ürünleri hem uygun hem yüksek fiyatlı ürünler olarak ayırmamda baz aldığım iki şey vardı;

Birincisi; benzer tonlar
İkincisi; sık kullandığım, favori olanlar.



Topluca görünüm olarak;




Drugstore ürünler arasından sırayla başlayalım;

Loreal True Match içim rahatlıkla tavsiye edebileceğim muhteşem bir fondöten gerçekten aradığım her şeyi bana veriyor, bu üçüncüsü düşünün ne kadar seviyorum.

Balmilerle geçen ay tanıştım, o kadar çok kullandım ki bu naneli olanı gerçekten yarıladım.

Avon'un bordo ruju ton olarak oldukça çekici, içerisinde pembelik kırmızılık içermiyor, tam bir gerçek bordo.

Loreal True Match kapatıcı benim şuana kadar denediğim en en güzel drugstore kapatıcısı, drugstore olup böylesi güzel kapatıcılığa sahip olmak gerçekten zor.

Rimmel London Oxford Fuschia mavi-lila alt tonlu bir pembe, hayatımın pembesi diyemem ama şuana kadar denediğim kendime yakıştırdığım sayılı pembelerden.

Pastel allıkları; turuncu tonunu sevmem zaten bu allığı sevmem için yeterince açık bir neden.

Flormar ojelerini oldum olası sevmişimdir, ojelerde favori rengim şüphesiz kırmızı ve bordo tonları.

Flormar'dan devam edelim, kaş kalemi kullanmayı ne kadar beceremesem de boşlukları doldurmada imdadıma yetişiyor, tonunu seviyorum, ayrıca Deluxe Cashmere rujları da seviyorum çünkü kokuları nemlendirici özellikleri gayet güzel.

The Balm! herkesin sevdiğini düşündüğüm bir marka, Bahama Mama'yı kendi beceriksizliğimden düzgünce kullanabildiğimi söyleyemem nedeni açık; oldukça pigmentli o yüzden keskin bir kontur yapmak istediğimde elim buna gidiyor çünkü turunculuk içermeyen tam olarak doğru ton.

Golden Rose nude ruj, gerçekten şahane bir rengi var, nemlendirici özelliği bol, Golden Rose rujlarını seviyorum, tek yakındığım nokta ise biraz daha kalıcı olmalarını beklerdim, yoksa cidden renk karteli çeşitli.

Ecotools kapatıcı fırçası; kendisini kapatıcı değilde karıştırma işleminde oldukça seviyorum.





Geldik highend kısmına;

Nars nemlendirici geçen aylarda fondötensiz kaldığımda imdadıma yetişti direk ve şuan bitmek üzere, verdiği o nemli bitişi seviyorum.

Mac Pro Longwear kapatıcı; kendisi hayatımın kapatıcısıdır kısa ve öz.

Mac Style, altın ışıltıları şeftaliden turuncuya bakan o rengi ile gerçekten çok şık duruyor ciltte.

Zoya ojelerle ilk kez tanıştım, gerek kalıcılık gerek ton olarak bayıldım.

Mac 217 karıştırma fırçası; adamlar gerçekten yapmış:)

Mac Coquette far; sanırım ömrüm boyunca kullanacağım kaş farımı buldum, bire bir uyuyor.

Rujlar;

Mac Diva; Aşk değil de nedir?

Creme Cup; Şahane bir pembe, kötü performans, kullanma nedenim kesinlikle o güzel tonu.

Ruby Woo; Hayatımın ruju, net.

Kinda Sexy; Joker bir nude, bence herkese ve her makyaja yakışır.

Nars paletten ise aydınlatıcı olarak Devotee; dibini gördüm, sırada sanırım Albatross var.

Laguna; Beyaz tenliler için yaratılmış bir bronzer.

Deep Throat; normalde aklıma asla almayı getirmeyeceğim bir allık benim Kasım ayından beri tek kullandığım ürün oldu, her makyaja gidiyor, enfes!


Ve fotoğraflara eklemeyi unuttuğum maskaralar;

Highend maskaralar arasında Yves Saint Laurent'den Baby Doll gerçekten güzel ve mis kokulu bir maskara lakin Rimmel London'ın Lash Accelerator'ını on kat tercih ederim, sanırım benim tüm zamanlar favori maskaram bu oldu.



Sevgiler.
Paylaş
, , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.