Flormar - Deluxe Cashmere DC34

Merhaba! bugünün yazısı Flormar'ın en en sevdiğim rujunda; Deluxe Cashmere DC34'de.

Flormar rujları arasında en sevdiğim seri kesinlikle Deluxe Cashmere serisi, bu seri benim dudaklarımda en sevdiğim bitiş olan mat bir görüntüyü verirken aynı anda nemlendiriyor da.


DC34 bence pembenin en en güzel tonu, güzel olmasının yanında da anlatması en zor olan tonlardan bence, şeker pembesini düşünün ama o şeker pembesinde asla lilalık, morluk, mavi altton olmasın, daha çok sıcak tonlu bir pembe olsun.



En sevdiğim yanı şüphesiz yukarıda söylediğim gibi mat olması, kesinlikle nemli bir bitiş vermiyor ki bu benim mat rujlarda en sevdiğim özellik.

Kalıcılık hiçte fena değil, bir şeyler yeyip içsem bile çoğu mat rujdan daha kalıcı dudaklarımda.


Uygun fiyatlı bir ruj, ben bu ürünü sanırım Ekim ayında almıştım, o zaman en fazla 20 lira ödedim diye hatırlıyorum.

Olumsuz bir yanı yok mu? buna olumsuz bir yan denir mi bilmiyorum ama bir klasik olarak tüm mat rujların kaderini o da yaşıyor; eğer dudaklarınız çok sorunluysa (çatlaklar-soyulmalar) aralara dolma yapıyor, bu yüzden böyle bir sorununuz varsa sürmeden önce peeling yapmanızı tavsiye ederim.


Bu ruju sadece saçlarım platin sarısına yakınken kendime yakıştırmadım, sevmediğim tek an buydu diye hatırlıyorum, cildim sarı alttonlu olduğu için bir de saçlarım sarı olunca bu ton bende çok garip durmuştu; rujun sıcak alttonlu olması bir de ten rengimle saçlarımın uyumu birebir olunca ölü gibi bir görüntü çıkmıştı ortaya lakin şuan saçlarım ombre (diplerim kahve, uçları sarı) olduğundan çıkan sonucu gayet seviyorum ve sık sık kullanıyorum.


Swatch'u şu şekilde;


Hatta yabancı bir blogda dudakta da gösterilmiş onun için şuraya tık tık.

Kendime pembe ruj yakıştırmama rağmen şuana kadar en sevdiğim pembe ruju iftaharla sundum efendim:) Flormar'a uğrarsanız en azından denemenizi tavsiye ederim!

Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.