THE BALM PUT A LID ON IT FAR BAZI


Merhaba okuyucularım canlarımm :) 
Yazamadığımda içime kurt düşüyor vallahi özlüyorum :) Misafirim vardı gezip tozmaktan pek vakit ayıramadım. Geçen hafta neler yaptım ayrı bir yazıda yazıp sizlerle paylaşmayı düşünüyorum..

Gelelim mi artık meşhur far bazımıza, bekletmek olmaz :)

Efendim indirimi bırakın normalde bile bulmak zor oluyor bu ürünü, eğer bir mağazada görürseniz direk alın derim indirimi falan beklemeyin zaten parasını hak ediyor ;) 


Far bazı nedir? 

 Genelde yağlı göz kapaklılarda farın durmamasından akmasından silikleşmesinden şikayet ettiklerini duymuşsunuzdur sizde de varsa biliyorsunuzdur.

 İşte bu far bazları yağlı göz yapaklarndaki yağlanmayı engelleyerek farınızın daha uzun süre sabitlenmesini sağlıyor.

Peki birtek yağlı göz kapaklarında mı?
-Hayır. Benim göz çevrem oldukça kuru ama yine de koyu farlar sürdüğümde veya önemli günlerde farımın silikleşmesi dağılması beni çok rahatsız eder. Farımın kalıcılığından emin olmak isterim.

Birde far bazı farların rengini daha net vermesini sağlıyor pigmentasyonu çok iyi olmayan farlarınız bile daha güzel renk veriyor. 


Birçok çeşit far bazı var bakalım bizim bugünkü konuğumuza; 

Yumuşacık bir yapısı var dağıtıldığında mumsu kadifemsi his veriyor.

(+) Farınızı çok güzel sabitliyor. Ben yaklaşık 12 saat denedim hiç bozulma olmadıııı.. Ha-ri-ka!

(+) Farların rengini belirginleştiriyor.

(-) Far bazını uyguladıktan sonra 1-2 dk beklemeniz gerekiyor yoksa far topaklanıyor.




Aradaki fark çok net aslında..

Renksiz olduğu için göz kapağında renk eşitlemesi yapamıyor fakat baz işlevini sonuna kadar yerine getiriyor. Benim tekrar alacağım bir ürün tavsiye ederimm..

Gratiste indirimsiz fiyatı 27,50tl idi, ama son zamlardan sonra ne oldu bilemiyorum.. 

Sevgiyle kalın..


Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.