Flormar Sevgililer Gününe Özel Ürünler

flormar-sevgililer-gunune-ozel-kozmetik-urunleri

Flormar Sevgililer Gününe Özel Ürünler

Flormar, Sevgililer Günü 'ne özel konsepti ve ürünleriyle yine yeniden karşımızda. Yeni oje serisi Satin Matte o kadar harika ki, bu zamana kadar neden mat ojelerle aramın olmadığını anladım. Mat ojelerin o fazla mat halinifazla sevemiyordum, meğer olay satin mattaymış. Saten görünümdeki mat oje formu tırnaklarda çok hoş duruyor. En kısa zamanda blogda paylaşacağım.



Flormar'ın bir diğer yaptığı yenilik de sesimize kulak verişi oldu. Ojelerde artık isimler kullanılmaya başlandı. Yaşasın diyorum çünkü bunu çok istiyordum. Umarım sadece ojelerle değil tüm ürünlerinde isim verme olayına gidilir, çünkü daha eğlenceli!


Sevgililer gününe özel hazırladığı bu özenli pakette Satin Mat ojeler harici, kadife kesesi ile dikkat çeken Deluxe Mutli Effect Powder ve Deluxe Shine Gloss ruj da bulunuyor. Üstelik tam da Sevgililer Günü 'ne yakışır renkte, kırmızıda!


Flormar Facebook sayasını takibe alarak yeniliklerden haberdar olabilir,
  Flormar Sitesi 'nden rahat rahat alışveriş yapabilirsiniz. 
Ojelere mutlaka göz atmalısınız. Yapıları çok hoş.
Paylaş
, , , , , , , ,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 yorum:

  1. Kuaför Malzemeleri  Çok güzel bir yazı son zamanlarda en çok
    gündemde olan kozmetik ürünleri ve kuaförler için en uygun malzemeler bu site üzerinde uygun fiyatlarla mevcuttur...

    YanıtlaSil

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.