Loreal Lumı Magıque Aydınlatıcı


Bu bir aydınlatıcı kalem, bir kapatıcı değil.

Yüzünüzde yüksek göstermek istediğiniz ön plana çıkarmak istediğiniz yerlere ( burun üstü , dudak üstü, elmacık kemikleri,kaş üstleri) uygulanan bir aydınlatıcı.

Üç renk çeşidi var bendeki 03 Dark. Esmer tenli olduğum için bana en uygunu bu oldu.


Çevirmeli bir aplikatörü var ucundaki fırçadan ürün çıkıyor. Kullanımı çok kolay.



Eğer göz altlarınızda hiç sorun yoksa ve sadece biraz aydınlansın istyorsanız göz altlarınıza da uygulayabilirsiniz. Güzel bir aydınlık sağlayacaktır.



Çok doğal ve güzel bir aydınlık sağlıyor. Allı pullu simli aydınlatıcıları sevmiyorsanız bu ürün tam size göre.

Kalıcılığı da gayet güzel 4-5 saat kalıyor :)

Ben indirimde yarı fiyatına almıştım normal fiyatı 35-40tl arasında.



Paylaş
,

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.