Prenses Organizasyon Ankara #vol 2

selam ben geldim;
Blogcum nasılsın görüşmeyeli  beni sorarsan aynı  hayat gidiyor kah misafir var kah ders çalışıyorum buralarda aktif değilim..Gerçi yine aktif olmayacaktım ama bomba şeyler gördüm sabırsızca ve hunharca kendimi bloguma attım.Geçen sene  gizli kapaklı işler çevirip teyzemle ugraşırken  teyzemin arkadaşının  organizasyonunu bulmuştum hatırlarsın belki bu konuda sana  bilgi vermiştim.. (çekinme bi tıkla )
Bugünde şöyle bir oturayım bilgisayar başına  dedim canım bir sıkılıyor bir sıkılıyor anlatamam sana  nasıl desem yapcak iş yok temizlik yapıyorum olmuyor  güzelleşeyim diyorum olmuyor hiç bir şey yapasım yok..Napsam diye düşünürken dur dedim bir bakayım  sık kullanılanlarda Facebook  linki var  ona bir tıklayım .Bir tıkladım pat  o da ne teyzem   şifresini kayıt etmiş giriş yaparken artık ne zaman  kayıt etmişse  hep böyle bu kız  işi geregi bütün gün bilgisayar başında iş yapıyor  harika  harika internet olunca  yok arkadaş öğretemicem ben bu kıza   tosluyor kalıyor ortalıkta ..Neyse  işte bi bakıyım şunun facesinde neler var dedim gezinirken yine o  arkadaşı çıktı karşıma hemen tıkladım  çünkü kurabiye  görünümlü o keçeler çıktı  (onları yemek istiyorum) ..Neyse sayfaya bir girmişim saat 12ydi saat olmuş 14 ben yeni çıkabildim yahu bayılıyorum ben bu kıza ya nasıl işine  düşkünlüktür bu, arkadaş nasıl bir hevestir . O hevesten aşktan bana da lazım  özeniyor resmen işine  sanki işi bebegi olmuş onu yavaş yavaş  büyütüyor kendiyle birlikte hayran olmamak elde değil .İlk bloguma yazdıgımda tek tük iş alıyordu  paylaşımlarına göre  buna karar vermiştim , şimdi  büyümüş  yürümüş gitmiş  insanlar begenmiş yaptığı işleri bir övgüler bir şeyler  ne bilim  organizasyondan organizasyona koşmuş helal olsun diyorum ayakta alkışlıyorum ...
Ben ama o zaman  demiştim size ''kız hakkını vererek iş yapıyor bu  kız yürür gider''.Eee zuzu bir ölceği günü bilmiyor  yaşım 25 ama  insan sarrafı olmuş çıkmışım napcaksın ...Ayyy ne çok yazdım yine çenem düştü  konunun özüne geleyim. Blogcum   senin için  araştırmalarım bu konu hakkında devam ediyor  görüyorsun şimdi biraz reklam yapcam  bu konu hakkında ..Düşündüm de belki de sen evleneceksin  belki 14 şubatta  sevgiline hoş bir sürpriz yapacaksın ya da hamilesin   bebegin için en iyisini istiyorsun neden böyle iyi bir işi incelemişken görmüşken sana da yardımcı olmayım ki?
-Tabi ki  de olmalıyım çünkü benim için önemlisin  benim yazdıgım bir yazıyı şuan okuyorsun bu çok özel ve küçücük dünyamda benim için büyük bir şey   ...
Şimdi gelelim fasulyenin faydalarına;
Prenses  organizasyon  iki yıl önce   faaliyete başlamış  tatlı bir bayanın tek başına  yürüttügü bir iş ..Bu bayan işine aşık olmuşcasına el emegi göz nuru  kendi elleriyle hazırladıgı her bir aşamada tek tek  özen göstererek kendi   özel günüymüş gibi çalışan  müşterisine anladıgım kadarıyla deger veren benim gözümde  bir işçi.(Bir kadının yapamayacagı iş yoktur yeter ki azmetsin.) 
Zamanla işini sıfırdan başlayarak büyütmüş  daha da kendini bu işte geliştirmiş  en önemlisi de bu ; yerinde sayıklamamış ya da işini insanlar begenmemezlik yapmamış  çuvallamamış hakkını güzel şekilde vermiş...ve son olarak  benim bu bayanı keşfetmemle bloguma girmiş bir kişi. Geçen yıl yazdıklarımın aynısını yazmıcam  detaylı buradan okuyabilirsiniz tık .
Ben daha çok yeni işlerinden bahsetmek istiyorum geçen yıl  ben  sadece bebek odası ve  kına gibi özel organizasyon işlerinden bahsetmiştim artık mekan açılışından dügün organizasyonunda  ya da sevgiliye özel organizasyonlardan bahsetmek istiyorum gerçi arada  dogum sonrası odaların resmini de atarım çünkü kurabiye görünümlü  keçelerine bayılıyorum.Hadi gelin birlikte inceleyelim ( inşallah yazıyı bulup da  resimler için telif filan istemez ha  yoksa tek ayak üstünde halay çekerim, flappy bird hesabı  borulara çarparak intihar ederim :D )  ;
14 şubat yaklaştıgı için  14 şubatla başlamak istedim ;
Bir çift için hazırlanmış  çok hoşuma giden  özel aksesuarları akıl etmiş ki bir tanesi benim aklıma gelmezdi ; Düşün şimdi  sevgilin  için özel bir şeyler yapcaksın  bir mekanda küçük bir kutlama  ya da arkadaşlar arasında  hoş bir sürpriz bel ki  bir iki günlük küçük tatil ya da evde  hoş bir akşam yemegi  (eşler için) bunu düşünmüş olmalı  tatlı bayanımız.. aa!! Aklıma ne geldi düşünsene sevgililer gününde evlenme teklifi edeceksin   tatlı bayandan yardım istiyorsun harika bir ortam yaratıyor. woow !!! kesinlikle  bana evlenme teklifi eden organizasyonla çalışsın  harika bir ortam  çıkar ha özeniyorum böyle şeylere ben  gelecekte ki sevgiliye duyurulur bilmem anlatabildim mi ? :D 
tam görünüm;
 bu nereden aklına gelmiş yahu çok süper zeka 40 yıl düşünsem peçetelikte  böyle bir şey hayret vallahi hayret ;
 Bunlar hatıra çubukları  ilerde eger sevgilim olursa bende böyle hoş bir şey istiyorum ;
ve günün anlam ve önemiyle birlikte kadehte şarap  yine baskılı  filmlerde olur ya şömine başında mutlu çift aklıma o geldi bunu görünce  (eski Türk filmlerine bayılırım)

Yine başka bir işi evlenecek olanlar için gelsin ;
Artık biliyorsunuz nişanda da dügünde sünnet  dügününde   leblebi  çekirdek  dagıtmak bayatladı  zaten taze de alsan çogu bayattır diye yemiyor  ya da ne bileyim ortalıga döküyorlar  ama adet olmuş kesinlikle o kuru pasta   meyve suyunun yanında  hatıra olcak bir şeyler  gelecek kesin  bir şey bekliyorlar ayol az değil  gelenlerde hemen bir dedikodu gelin kızımızın da bir  şeyi yokmuş havalarına giriyorlar  ne hikmetse bunlar içinde güzel şeyler düşünülmüş ;
Bunları  biliyorsunuz  değil mi lavanta kaseleri  acayip güzel kokuyorlar  tatlı bayanımız  bunları süslemiş püslemiş organizasyon için hazırlamış çok hoş olmuş ne o  üstünde ki taç mı  çok şeker :D 
...ve vazgeçilmez , kesin  bunlar gerekli  mevlüttür  dügündür kınadır nişandır  nikahtır  bunlar artık olmazsa  ona   iş demiyorlar tatlı bayanımız bunları da  allamış pullamış   organizasyon için hazır etmiş ...

Ben bunlara aşık oldum  bunlar ne biliyor musunuz?  Nasıl bir hayal gücün  var tatlı bayan demek istiyorum, bunlar nerden aklına geliyor  nikah şekeri yahu bunlar .Orjinallige bakar mısınız?  illet  şu  üste ki şekerleri tüle sarıp  dagıtıyor nikahta  bu kız  böyle  marjinal hoş bir şey yaratmış  ve  çok hoşuna gidiyor   başta gelin damattan ziyade o  özel güne tanık olanlar kendilerini özel hissetmezler mi? -hissederler.(İşte bu yüzden hayran kaldım aklı çalışıyor kızın  tutupta hı tamam şunu şuraya yaptırırız üstün körlü bunu buraya tamam ben paramı aldım eyvallah durumu yok )
nişan için hazırlanmış kolonya şişeleri  tıpalara bak ya   onlar bile süslenmiş çok şık  yeter ki malzeme olsun hayal gücü hazır hesabı ...
gelin ve damat kadehleri  (nişan  için kullanmış) bu da çok orijinal geçenlerde   bir arkadaşım evlendi böyle bir organizasyonla  çalışmışlar iyi hoştu da onlarda bile yoktu bu  şey (gerçi ben begenmemiştim onunkini  hitap yoktu eksik çoktu bana göre özen yoktu iş amaçlı yapılmış sevgi katmamıştı yapan kişi)
 Bir kuruluşun fuar süsleme organizasyonunu yapmış fakat kuruluş adı oldugu için paylaşmam sakıncalı  o yüzden bu linkten bakabilirsiniz tık1
Yine bir yerin (mekanın) açılışını yapmış  fakat aynı sebepten sakıncalı olacagı için paylaşım  buradan  tık2
Resim baskılı düğün şekerleri renk uyumu süper yalnız  kırmızı beyaz kırmızı aşkı, beyaz saflıgı anlatır  üstünde resim bakısı var olaya bak çözüm  yahu iki dakika da  vallahi  ajan olacak kızmışım da boşa harcanmışım ben haberim yok.
aa ben buna bi kere bayılıyorum ojeleri  süslemiş kına gecesinde kızın arkadaşlarına hatıra olarak veriyorlar  çok şık  okuduguma göre zaten şık bir tepside servis yapılmış 

başka bir nikah şekeri  bu işte aşmış tatlı bayan kendini çok   yaratıcı  fikirlere dogru tam sürat  gidiyor  :D 

  bir kına gecesi gereçleri ; Bir kına gecesinde neler olur bakın bakalım çalışmış  dersini  çıkmış sahalara tatlı bayan  ipi iyi gögüslemiş olmalı ki resimleri alırken altta ki yazanlara da gözüm ilişti biraz bir şey okudum ...
dedigim gibi  gelen konuklar kendilerini özel hissetmeli bu konuda tatlı bayanımız  çok bilinçli ,konukları hoş tutmak için ev sahibinin en büyük yardımcısı  oluyor bunların hepsinin kendi fikri oldugunu düşünüyorum ,  hani şu şekilde  insanlarla iletişime geçtikten sonra onları tanımaya çalışıyor  ve onların isteklerini  karakterine göre yerine getirmeye çalışıyor  nereden anladın diyeceksiniz; şuradan anladım, bir iş digerine benzemiyor  yoksa standart bütün  herkese aynı işi yapar yaptım mı yaptım ucuz yollu yaparım  müşteriye de   olayı abartıp  helal olmayan yollarla paramı kazanırım  durumu yok  hepsi el emegi   ha bi kaç kez teyzemden de duydum ilk yazımda da belirtmiştim  kendisi  elleriyle yapıyor öyle  hazır alayım  diktireyim değil tek tek  öyle yapsa bile başında duruyor  aman kendi işimin patronuyum işçi bulayım ona yaptırayım  değil ,  baştan savma  olsun değil  işte bunlar hep özen  iş aşkı.
Neyse  resimlere devam ...
bunlar fotograf çerçevesi aynalar ...
 kına gecesine özel anı defteri ayyy bu çok hoş ama ya  kınama gelen sevdigim insanların hakkımda yazmaları iyi dileklerini  iletmeleri  ve  bunu  kalıcı hale getirmeleri çok  düşünceli bir şey  söz uçar yazı kalır misali   evlenen çiftimiz ilerde çocuklarına torunlarına bak benim  dügünümde bunlar olmuştu bak bu insanlar hayatımda varlardı  bak bu şekilde düşünmüşler hakkımda  demelerini sağlayacak incelik zamanı gelince  benim dügünümde böyle geldi geçti diyebilirsin  fotograf gibi  bu anı defteri de özel bir şey bence   (bu yazının sonunda evlenirsem hiç şaşırmayın )
oww kına paketleri  cidden son  yıllarda şu kına olayı farklı farklı şekillerde dagıtılır oldu  ama böyle hoş olanını daha önce görmemiştim  otantik daha bizden  değil mi ?
ay ne çok yazdım yazdım yazdım  ve daha bitiremedim de  o kadar güzel  işler yapmış ki her fotografı blogumda paylaşmak istiyorum  o yüzden #vol 3  #vol 4 de gelecek yakında beni bekleyin anacım.İlk  yazımda da dedigim gibi  benim çok hoşuma gitti  içime çok sindi yoksa  oturup da kazancım olmayan bir iş için bu kadar yazmam size tavsiye ederken içim çok çok rahat ve  eminim ki seni  tatmin edecek işlerde çıkacaktır  sitesini filan incelerken hiçte görmedim ki sen benim günümü maffettin sen  bu işte kötüsün yazan olmamış hep güzel dilekler hep güzel işler maşallah ...(yolu açık aydınlık olsun hep)
Zaten daha öncede  yazmıştım ilk yazımda .Teyzemin agzını ararken bu işte pazarlık payınıda bıraktıgı her bütçeye uygun çalıştıgını artık gerisini sen düşün  bence böyle bir  organizasyona ihtiyacın varsa ara derim ne kaybedersin ki   aramaktan sormaktan konuşmaktanbelki anlaşırsın belki içine siner belki  tam istedigin gibi olur zaten  anladıgım kadarıyla memnuniyetsizlik yaşayan daha olmamış  olmaz da işini önemseyen insan oldugu bariz belli . Sonuçta sen en iyisine layıksın  blogcum ve bende sana yardımcı olmak istedim  sen hayatında bir kez  bu kadar özel bir günü yaşayacaksın  ve bu senin anın olacak   en iyisi olması  daha mantıklı değil mi  ve en iyisini hak ediyorsun aklıma şu söz geldi birden ; 

''İnsanların hayatından 3-4 dakikalarını alıyorsanız hakkını vermelisiniz.''-Sagopa Kajmer


 Hadi sende bir incele  ve  altta ki adreslerden iletişime geç...
dipnot:


Bu arada yaptıgı el işlerini kargo ile isteyen ailelerede gönderiyormuş facebook grubunda denk geldim yani illa organizasyon değil bir işini begenirsin satın almak istersin örnek vereyim ;
Bir bebek için bu iş konya ya gitmiş lavanta keseleri;



İşte böyle bundan daha fazlası belkide  şu adreslerde;
Facebook ;
Adres: 
3.Cad.49.Sok. No:10/D Bahçelievler/ Ankara
İletişim Telefon : 
Tel: 0 506 831 00 37
 Organizasyon  bilgilendirme : 

Hakkında
Prens ve Prenseslerinin en özel ve en mutlu anlarını bir şölene çevirmek isteyen aileler ve özel günlerini kutlamak isteyen özel insanlar için buradayız..

Şirkete Genel Bakış


Sunduğumuz hizmetler: Bebek ve çocuklar için; Doğum Odası Süsleme, Bebek Şekerleri,Baby Shower,Mevlit, Diş Buğdayı, Sünnet Organizasyonu, Doğumgünü Organizasyonu
Kına Gecesi, Bekarlığa Veda Partisi Organizasyonu, Nikah Şekeri, Davet Organizasyonu

Açıklama

Tüm ürün ve hizmetlerimiz kişiye özel tasarlanmaktadır. Türkiye'nin her yerine kargo hizmeti verilmektedir.












Paylaş

Melisa

    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.