Mac Alışverişi.

Günün ikinci yazısından merhaba.



Mac onlinedan yaptığım bir alışverişi paylaşacağım bu yazıda, canımın sıkıntısından öylesine sitede gezinirken fırçalar kısmında sınırlı üretim olan 163 kontur fırçasını görünce tereddüt etmeden sepetime ekledim, bu fırçayı bir kaç ay önce Dilara bana alalım mı diye sorduğunda aklımca tutumlu davranıp yok demiştim, sonrasında ise içimde resmen ukte olarak kalmıştı.


Benimki gibi daha doğrusu tam anlamıyla yuvarlak bir suratınız varsa bu fırça kontur işlemi için biçilmiş kaftan, neyse ayrıntılara girmeyeceğim zaten ilerleyen günlerde yazısını yazacağım.


Mac farlardan Club'ı çok istiyordum lakin onlineda stoğu olmayınca Antakya'dan gelen bir arkadaşıma rica ettim, sağolsun beni kırmadı hem dörtlü boş paleti hem de Club'ı aldı.


Daha sonrasında ben 163 nolu fırçayı alırken sepetime Woodwinked, Expensive Pink ve Dazzlelight'ı da ekledim ve böylece paletimi tamamladım.

Farları mecburen denemeden aldığım için çok beğenmediğim tek far Dazzlelight oldu,onun dışındaki farlardan ve fırçadan gayet memnunum.

Yukarıda dediğim gibi gerek fırça gerekse farların ayrıntılı yazılarını gelecek günlerde yazacağım.

Mac farlar 37, fırça 81, boş palet 22 lira.

Sevgiler.
Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.