Mac - Creme Cup

Merhabalar.

Mac'in şuana kadar Matte, Satin, Frost ve Cremesheen serisinden rujlar denedim, sanıyorum ki bir iki tane daha çeşiti var; Cremesheen yapıda denediğim tek ruj Creme Cup oldu.



Creme Cup gerçekten kremsi bir yapıya sahip dudakta yağ gibi akıp gidiyor, buna rağmen pigmentasyonu oldukça yerinde.

Bitiş olarak hafif glossumsu bir yapıda.




Rengi gerçekten çok güzel bence bir çok cilt tonuna uyacak nitelikte uçuk bir pembe, ölü gibi gösteren nude rujlardan hoşlanmıyorsanız ve çıplak dudaklarda pembe tonlarını seviyorsanız gerçekten renk sizlik.

Kalıcılık kötü,  Mac'in Matte rujlarındaki kalıcılığa alışınca Cremesheen yapıdaki bu ruj sizi hayal kırıklığına uğratıyor, hoş bunda rujun bir suçu yok, yapısını düşününce oldukça normal sanırım, yine de bir şey yeyip içmezseniz 2 saat sizi götürüyor.


Bir diğer kötü yanı ise dudaktaki çizgilere dolması, çatlakları ve kusurları belli etmesi.

Görsellerde gördüğünüz üzere benim rujum yazın sıcağa dayanamayıp kırılmıştı, kremsi yapısının etkisi bunda büyük tabi ki.




Islak yapıda rujları seviyorum, bu tonda bir ruj arıyorum diyorsanız sizlik, ben illa ki kalıcı ve kusur belli etmeyen bir ruj istiyorum diyorsanız size uygun değil.Benim Mac'in rujları arasındaki Matte serisine olan aşkım hala devam ediyor, sanırım başka yapıları denemeye gerek yok.


Hala kendime uygun pembe ruju arıyorum, kırmızı-bordo tonlarında ne kadar rahatlıkla bulabiliyorsam pembe ve nude tonlarında bu isteğimi tam anlamıyla dolduramıyorum, bunun nedeni elbette ki deneyememem.Mat yapıda pembe ruj öneriniz varsa memnuniyetle dinlerim.

Sevgiler.


Paylaş

Melisa Yıldız

Beni takip ederek tüm makyaj sırları ve güzellik yöntemlerini öğrenebilirsiniz. Konu altına yorum yaparak diğer arkadaşlarımızla birlikte bize katılıp makyaj önerilerinde bulunabilirsiniz.
    Google ile yorum yap!
    Facebook ile yorum yap!

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.