Mini Kore Dizi Önerileri

Hey !!! ben geldim ;
Bir kaç zamandır sürekli mini dizi öner mini dizi istiyorum diyenler oluyor bende dayanamadım konu açtım  izledigim bütün mini dizileri sizle paylaşcam 12-1 bölüm arası değişen mini dizileri postumu izledikçe güncellicem şimdilik izledigim mini diziler afişler benden araştırmak sizden umarım  önerilerimi beğenirsiniz öptüm anacım :*

Diziler;
20 Years Old

Adolescence Medley

Friends

After School Bokbulbok

Aftermath

Aftermath 2

Dont worry I m a Ghost

Flower Grandpa Investigative Team

Glowing She

hair show

Haru Kore'de Unutulmaz Bir Gün

Her Lovely Heels

Infinite Power

Kang-Koo’s Story

Legend Of Hyang Dan

Liar Game

Love revenger miss jo

Ma boy

Makrel Run

Mimi

Monstar

My Friend Is Still Alive

Nail Shop Paris

Noriko, Go To Seoul

Ordinary Love

Pianist

Red Candy

Some kind of goodbye

The Mermaid/ Surplus Princess

The Sleeping Witch

The Thousandth Man

Vampire Flower

Waiting for Love

We Teach Love

White Christmas



 zamanla güncellencektir.




Paylaş

Melisa

    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 yorum:

  1. Aralarından bazılarını izlemiştim gerçekten izlemeye değer hepsi tavsiye ederim.

    YanıtlaSil

Bir düşüncen varsa eğer söyle bana ?

Blogger tarafından desteklenmektedir.